Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Успех

ДВЕ КРАСИВИ И УСПЕЛИ ЖЕНИ

от FLM
31.12.2010
Време за четене: 2 мин.
5893
A A
ДВЕ КРАСИВИ И УСПЕЛИ ЖЕНИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

В настиящия брой ви предлагаме мнението за успеха на две красиви и успели дами от телевизионния екран. Със своя доказан професионализъм, елегантност и стил те спечелиха и високия приз „БГ Модна икона” за 2010 година. Вижте как отговориха на нашите въпроси Гала и Валентина Войкова.

 

* ГАЛА: „Успехът не се измерва с нищо материално”

ДВЕ КРАСИВИ И УСПЕЛИ ЖЕНИКак избрахте професията си и кои са според вас нейните позитиви и негативи?

Не знам дали аз съм я избрала, по-скоро стана случайно. Отидох на кастинг в телевизията с приятелка, избраха ме и нещата се развиха постепенно. Първо бях асистентка, след това станах водеща и започнах да обичам работата си. Позитивите на професията ми сякаш са повече – фактът, че съм от щастливците, които обичат това, което правят; популярността ми също е позитив, защото е приятно да бъдеш харесван. Но в същото време, да те разпознават навсякъде си има и своите негативи.

Каква е представата ви за успеха и кои свои постижения в личен и професионален план определяте като успех?

Представата ми за успеха не се измерва с нищо материално, а с това да се чувстваш удоволетворен, в хармония със себе си и със семейството си. В личен план най-голямото ми постижение, разбира се, е детето ми, както за всяка майка. Що се отнася до професионалните ми постижения – имам няколко предавания, но любимото ми е „На кафе” и него бих определила, като свой успех.

Разкажете ни за някой свой гаф пред камерата, за който се сещате с усмивка?

Ежедневно правя гафове, но съм много силна в това да се самоиронизирам и се смея на гафовете си дори повече отколкото другите. Лесно ми е, защото не се взимам на сериозно и се забавлявам истински.

Какъв стил на обличане предпочитате и имате ли любими аксесоари?

Очилата са любимият ми аксесоар, а също и обувките, като на почти всяка жена. Нямам обаче конкретен стил на обличане, който да предпочитам. Мога да бъда както спортна, така и много елегантна, но във всеки стил търся комфорта, защото обичам да се чувствам удобно в дрехите си.

Какво си пожелавате през новата 2011 година и какво бихте пожелали на нашите читатели?

На първо място си пожелавам хората, които обичам да са живи и здрави. А също така и нещо, което рядко ми се случва – повече спокойствие в работата, в интимния ми живот и за детето ми. А на читателите ви пожелавам здраве и много поводи за усмивки.

* ВАЛЕНТИНА ВОЙКОВА: „Телевизията ме прави удоволетворена и щастлива”

ДВЕ КРАСИВИ И УСПЕЛИ ЖЕНИКак избрахте професията си и кои са според вас нейните позитиви и негативи?

Стана случайно. По-скоро при мен беше така – професията ме избра. Ако ме питаш дали като дете съм си мечтала да правя точно това – не. Беше стечение на обстоятелства и когато се запознах с телевизията, реших , че това е нещото, което ме прави удоволетворена и щастлива. Позитивите са много, а негативите – че не можеш да си позволиш нито за миг да не си в добра кондиция, всеки ден, всеки ефир. Това понякога е доста уморително.

Каква е представата ви за успеха и кои свои постижения в личен и професионален план определяте като успех?

Успехът може да има много и различни измерения. В професията – за мен успех е, когато собствената ми преценка за добре свършена работа съвпада с мнението на околните. А в личен план – най-големият ми успех е синът ми Константин.

Разкажете ни за някой свой гаф пред камерата, за който се сещате с усмивка?

Всеки ефир на живо носи рискове и ситуации, които могат да бъдат определени като гаф. За щастие все още нямам гафове, които са фатални. Всички останали, могат да бъдат приети с усмивка. Последият, за който се сещам е от участието ми във „Великолепната шесторка”. Във вечерта на фокусите, за която репетирахме усилено и нашият номер беше много, много труден, аз излязох от магическата кутия по-рано и това се видя в ефир.

Какъв стил на обличане предпочитате и имате ли любими аксесоари?

Изчистен и семпъл. Мисля, че по този начин изпъква повече индивидуалността на човека. Когато не залагаме прекалено много ефекти в облеклото, самите ние сме ефект. Не правя компромис с кройките на дрехите и с обувките. Като аксесоари – обожавам часовници, очила и шалове. Но всичко трябва да е премерено и със стил.

Какво си пожелавате през новата 2011 година и какво бихте пожелали на нашите читатели?

Здраве и любов. Любов във всичките й измерения.

Интервютата взе Силвия Тодорова

Снимки:

  1. Гала бе избрана за най-елегантна българка от Експертната медийна комисия в конкурса „БГ Модна икона 2010”.

  2. Валентина Войкова получи редакционната награда на списание Fashion Lifestyle Magazine – „БГ Модна икона 2010”.

Фото: Интернет

http://www.google.bg/Gala
http://www.google.bg/Valentina

Тагове: Брой 41

Вижте още

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025
Успех

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?
Успех

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?
Успех

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?

УДОСТОИХА СЪС „ЗЛАТНА ИГЛА 2024“ НАЙ-ДОБРИТЕ В МОДНИЯ ДИЗАЙН
Успех

УДОСТОИХА СЪС „ЗЛАТНА ИГЛА 2024“ НАЙ-ДОБРИТЕ В МОДНИЯ ДИЗАЙН

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео