Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Успех

КРАЛИЦА РАНИЯ – КОРОНОВАНАТА МОДНА ИКОНА

от FLM
31.03.2009
Време за четене: 2 мин.
23407
A A
КРАЛИЦА РАНИЯ – КОРОНОВАНАТА МОДНА ИКОНА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Мнозина наричат Рания арабската принцеса Даяна. Най-младата кралица в света притежава класа, финес и съвсем заслужено е обявена за модна икона.

Кралица Рания Ал-Абдула е една от най-забележителнит първи дами в арабския свят и се е е превърнала в символ на Йордания. Известна с афинитета си към дизайнерските тоалети, тя е считана за една от най-добре облечените жени в световен мащаб. За повечето хора кралица Рания е защитник на правата на жените и децата. Тя открито критикува т. нар. “убийства заради честта” – обичай мъжете да убиват роднини от женски пол, обвинени в изневяра или загуба на своята девственост, преди да са сключили брак.

Кралица Рания – коронованата модна икона

Тя е родена на 31 август 1970 г. в Кувейт в семейството на палестински родители. Завършва гимназия в родния си град, а след това получава диплома по бизнесадминистрация от Американския университет в Кайро. Кариерата й стартира в маркетинг-отдела на “Ситибанк”, а скоро след това тя започва работа за “Епъл компютърс” в Аман.

Кралица Рания – коронованата модна иконаКралица Рания – коронованата модна икона

Рания среща бъдещия си съпруг Абдула Бин Ал-Хюсеин на вечеря през 1993 г. Два месеца по-късно те вече са сгодени и сключват брак. Двойката не заема престола веднага, тъй като по това време страната се управлява от бащата на Абдула. Рания и нейният съпруг получават титлите принцеса и принц на Йордания. На 7 февруари 1999 г. бащата на Абдула умира и той е провъзгласен за крал. Интересен факт е, че Рания не става автоматично кралица. На 22 март 1999 г. тя получава тази титла със специален указ на своя съпруг. В специална реч по този случай той заявява: “… избрах теб, моя спътнице, майка на първородния ми син, да бъдеш кралица на Йордания, както и мой партньор в продължителната борба, и нека нашият общ земен път да бъде в служба на скъпите ни сънародници”. През 2004 г. крал Абдула я обявява за почетен полковник на йорданската армия.

Кралица Рания – коронованата модна иконаКралица Рания – коронованата модна икона

Когато крал Абдула и кралица Рания заемат трона, те внасят по-популистки подход към управлението на монархията. Кралската двойка избягва да обитава двореца и предпочита своя дом, който се намира извън Аман.

Кралица Рания – коронованата модна икона

Кралица Рания има значителна роля в интегрирането на Йордания към световната общност, както и в повишаването на междукултурния диалог. Тя работи усилено за защита правата на децата и жените в региона, а нейна най-важна мисия е осигуряване на по-добро образование в родината й, което включва задължителното изучаване на английски език. Основна част от програмата на кралицата са посещенията в различни йордански училища, където събира информация за тяхното състояние. “Осигуряването на добро образование за нашите деца не е само въпрос на предоставяне на база от знания пред тях. Това включва подгтовката на децата още от ранна възраст за света, в който ще живеят, когато порастнат. Това означава внушаване на любов към учението, култивиране на съзидателност, самоизразяване и оценяване на различността”, споделя кралицата. Тя е ангажирана с над 14 световни инициативи, сред които се открояват участията й в Световния икономически форум, в Глобалния алианс за ваксини и имунизации и др.

Кралица Рания – коронованата модна икона

Рания е майка на четири деца – принцовете Хюсеин и Хашем и принцесите Иман и Салма. Тя споделя, че като всяка работеща майка търси баланса между професионалните си задължения и децата, но именно времето, прекарано с тях, й осигурява нужната сигурност и я държи здраво стъпила на земята.

Кралица Рания – коронованата модна икона

Първата дама на Йордания има изцяло светски хобита, като в нейния сайт е цитирано пристрастието й към водните ски, бягането и колоезденето. Тя е известна със своите предпочитания към дизайнерските тоалети и не пропуска да демонстрира перфектната си форма с елегантни дрехи. Неслучайно Рания е обявена за третата най-красива жена в света през 2005 г. Същата година е класирана на 81-во място в класацията на сп. “Форбс” за 100-те най-влиятелни жени. Кралица Рания често откликва на различни публични покани. Така например през 2006 г. участва в шоуто на Опра Уинфри, където разяснява погрешните схващания относно исляма и ролята на жените в тази религия. На 30 март 2008 г. тя пуска свой канал в “You Tube”. В специално видео тя призовава хората да й изпращат въпроси, свързани с нейната религия, на които отговаря. Тази инициатива успява да привлече интересана над 3 млн. зрители – факт, който й осигурява първата награда на “You Tube” за гледаемост. Кралица Рания е една от известните личности, кото се присъединяват към проекта на рап-изпълнителя will.i.am "End Poverty – Be the Generation”.

 

Кралица Рания – коронованата модна иконаКралица Рания – коронованата модна икона

Кралица Рания – коронованата модна иконаКралица Рания – коронованата модна икона

Кралица Рания – коронованата модна икона

Кралица Рания – коронованата модна икона

Кралица Рания – коронованата модна икона

Кралица Рания – коронованата модна икона

 

 

ВИДЕО:
Queen Rania on YouTube

Фото:
www.teacakesandteddybears.com, www.yale.edu, wordpress.com, ipinoyonline.com, wikimedia.org, foshowley.files.wordpress.com, i.realone.com, upload.wikimedia.org, letustalk.files.wordpress.com, blogspot.com, www.yousaytoo.com

Тагове: Брой 21

Вижте още

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан
Успех

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025
Успех

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?
Успех

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?
Успех

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Иносказателното творчество на Енчо Пиронков озари галерия „Милениум“

Иносказателното творчество на Енчо Пиронков озари галерия „Милениум“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео