Как една фабрика за обувки в Бостън, създадена преди 116 години, успя да стане част от кръга на най-успешните компании за спортни обувки в света? Каква е ролята на модела NB 574 за развитието на бранда и защо до днес това са едни от най-обичаните и търсените маратонки? Отговорите са тук.
Маратонките NB 574 са любими на няколко поколения, защото съчетават удобство, качество и модерна градска визия. Разнообразието от цветове в мъжките и дамските варианти е поредна причина за успеха, но нека не забравяме основното – New Balance непрекъснато се стреми да развива своите продукти, дори на пръв поглед да не забелязваме това.
Тук визираме използването на нови материи и внедряването на иновации, като технологията Fresh Foam за абсорбиране на ударите и равномерно разпределяне на тежестта на стъпалото, както и системата BOA, при която обувката се затяга или разхлабва чрез завъртане на циферблат.
Днес американската компания e е един от водещите производители на спортна екипировка в света, но определено може да се каже, че този огромен успех се дължи преди всичко на маратонките й. Целта на бранда е да предлага нов баланс, тоест повече комфорт при движенията. Откакто е основана, компанията специализира в създаването на вградени опори за свода на стъпалото и ортопедични обувки.
От пистата до модния подиум и градската джунгла
Макар първоначално предназначени за работници във фабриките и служителите, които прекарват дълги часове в изправено положение, компанията бързо се ориентира и още през 30-те години на миналия век лансира обувки за бягане. Любопитна подробност е, че първите модели са създадени от кожа от кенгуру и креп. Компанията представя нови и нови продукти, предназначени за любителите на други спортове – тенис, бокс, бейзбол и други.
В средата на 70-те моделът 320 е определен като №1 за бягане, а няколко години по-късно 620 дебютира на пазара като най-леката обувка за бегачи. Появява се и логото, а компанията започва да произвежда спортно облекло, най-вече горница, шорти и комплекти. Докато NB 420 съчетава горна част от велур, найлон и междинен слой от ергономична пяна в подметката, цветовото разнообразие на модела се оказва това, което най-силно привлича потребителите. Световният успех е зад ъгъла.
NB 574 – синоним на качество и удобство
В края на 80-те се появява и един от култовите продукти на марката – маратонките 574. Въпреки техническите характеристики на обувки за бягане, моделът е толкова успешен, че няколко пъти се прекроява, докато придобие своя култов градски дизайн. Преработването на 574 и цветовото разнообразяване е страхотна стратегия, защото обувките се появяват по кориците на модните списания, загатвайки за предстоящото господство на спортно-елегантния стил. Вижте на този сайт най-новите версии на модела.
Водещата позиция на New Balance се дължи и на работата с популярни лица от света на политика, спорта и шоубизнеса. Пстоянните подобрения и младежкият дух на 574 обясняват защо те остават едни от най-обичаните маратонки в света.
Източник на снимка:
Footshop