Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

ЕКСКЛУЗИВНО: ШОУТО TRIUMPH MUSIC SUPERSTARS ИДВА В БЪЛГАРИЯ

от FLM
07.04.2008
Време за четене: 1 мин.
13989
A A
ЕКСКЛУЗИВНО: ШОУТО TRIUMPH MUSIC SUPERSTARS ИДВА В БЪЛГАРИЯ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* На 10 април (четвъртък) от 20.00 часа в зала 3 на НДК унгарските изпълнители ще представят новият дизайн на марката и колекция пролет-лято 2008

След броени дни България ще се превърне в най-горещата модна дестинация. Световното танцово шоу Triumph Music Superstar пристига в нашата страна, за да представи по оригинален начин новият корпоративен дизайн на Triumph, както и хитовите тенденции при дамското бельо за сезона пролет-лято 2008. Чрез оригинална хореография унгарските изпълнители ще “нарисуват” с танц ексклузивната промяна на световния концерн и ще отправят лятно предизвикателство към дамите да открият своето модно превъплъщение.

“Триумф Интернационал” принадлежи към най-големите производители на бельо в света. Основните марки на европейския концерн, които се предлагат в България, са Triumph® and sloggi®.

Кадри от шоуто Triumph Music SuperstarКадри от шоуто Triumph Music Superstar

В брой 7/2008 на авторитетното немско списание “Werben&Verkaufen“ е публикувана класация на най-авторитетните марки за 2007 година от гледна точка на потребителите. За първи път марка за бельо влиза в тази класация и това е Triumph, която е поставена на 7 място в категорията “Най-добра продуктова марка” (след нея са класирани “Nokia“ и “Nivea“), и на 4 място в категорията “Най-интензивно развиваща се марка” (преди нея са “Sony Ericson“,“Panasonic“ и “Brise“).

Снимки: Кадри от шоуто Triumph Music Superstar
Фото: © Triumph

Тагове: Брой 9

Вижте още

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стимулира устойчивата мода, етичното производство и традициите

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода
Новини

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода

Лондон остава без Седмица на модата това лято
Новини

Лондон остава без Седмица на модата това лято

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“
Новини

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео