Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

“ЕТЕРЕ” ПОСРЕЩНА ПРОЛЕТТА С НОВ ФИРМЕН МАГАЗИН В ПЛОВДИВ

от FLM
12.04.2009
Време за четене: 1 мин.
12311
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Хитовият моден бранд “Етере” посрещна пролетта с откриването на трети фирмен магазин в Пловдив. Той се намира в новопостроения първи шопинг мол в града на тепетата – Mall Plovdiv, който официално отвори врати на 19-ти март.

В новия магазин “Етере” насочва вниманието на своите клиенти към моделите от колекция пролет/ лято 2009 г. В нея особено внимание е отделено на изчистените линии и стилните силуети, които отговарят на изискванията и на най-взискателните дами.

За пролетно-летния сезон “Етере” залага на материите от смесен тип вискоза, еластан и полиестер, както и на най-подходящите за лятото – памук, лен, тенсел и ефирна коприна. Цветовите гами дават свобода на избора според настроението, което създават – слонова кост, циклама, тъмносиньо и сиво-зелено. Саката са вталени и формират по особен начин женствеността на излъчването. Панталоните са прави, с по-разширени крачоли и подчертано висока талия, което издължава фигурата и създава дързък силует. При полите този сезон се запазват формите тип цигара, но е интересно заиграването с различни плисета, копчета и външни шевове, което им придава леко закачлив вид.

След като получи наградата „Златна игла” на Академията за мода за модна къща на 2008 година, “Етере” съсредоточи усилия по програмата за разширяване на пазарите си извън страната. През февруари екипът на марката представи с голям успех колекцията пролет/ лято 2009 на международното специализирано изложение за мода в Москва CPM (Collection Premiere Moscow).

Бутикът в Mall Plovdiv е първият фирмен магазин на “Етере”, отворил врати през настоящата година и заедно с него броят на търговските обекти на марката в страната нараства на осем. Интериорът и подредбата на облеклата са строго съобразени с вече утвърдената от бранда мърчандайзингова система.

Друга интересна новина около “Етере” е луксозният каталог за сезон есен/ зима 2009 г., който вече е факт. Фотосесията за него е заснета в Пловдив. Екипът на “Етере” за втори път определи културната ни столица за декор на снимки за своя колекция. Пловдив носи в себе си духа на българското историческо и културно наследство и забележителностите му по уникален начин се съчетават с облеклата от колекцията на модния бранд.

След прецизен подбор екипът на “Етере” спря избора си на изявената манекенка Красимира Нончева за лице на сезон есен/ зима 2009 г. Красивата българка снима предимно за чужди марки извън пределите на страната. Тя споделя, че с голямо удоволствие е приела поканата да участва в проекта, тъй като има афинитет към елегантния и неподправен стил в облеклата на марката.

Снимките са направени на едни от най-атрактивните места в Пловдив – най-голямата гребна база на Балканите и Стария град. Фотосесията е заснета през февруари, като екипът е успял да я осъществи за два дни. В каталога са включени имиджови снимки и “look book”.

 

Тагове: Брой 21

Вижте още

Иван Донев Ruse Fashion Week
Мода

Българската мода засия на подиума на Ruse Fashion Week 2025 с автентичност и артистизъм

Круизната колекция на „Диор“ оживява в Рим
Новини

Круизната колекция на „Диор“ оживява в Рим

Строг дрескод на старта на фестивала в Кан
Новини

Строг дрескод на старта на фестивала в Кан

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стимулира устойчивата мода, етичното производство и традициите

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео