Дебютът на Фарел Уилямс като креативен директор на мъжката мода на „Луи Вюитон“ беше грандиозен, обявявайки нова ера за легендарната френска модна къща. Американският изпълнител затвори моста Пон Ньоф в Париж, където ревюто се проведе по залез с над 70 визии, моделирани от някои познати лица, включително дизайнера Стефано Пилати.
Когато Уилямс беше определен за наследник на покойния Върджил Абло, се разразиха дебати относно неговото назначение. Въпреки че не е официално обучен моден дизайнер, 13-кратният носител на „Грами“ оформя културата – от музиката и модата, повече от две десетилетия. Това не е първият опит на Уилямс в дизайна – през 2003 г. той си сътрудничи с Марк Джейкъбс (тогава начело на „Луи Вюитон“) и японския дизайнер Ниго за слънчеви очила, които станаха едни от най-продаваните на марката. Последваха други сътрудничества – „Монклер“, дългогодишни партньорства с „Адидас“ и „Шанел“, включително капсулна колекция, която той проектира с покойния творчески директор на „Шанел“ Карл Лагерфелд.
Снимка: Креативният директор на „Луи Вюитон“ Фарел Уилямс.
Фото: © Gotham/GC Images
Източник: https://edition.cnn.com/2023/06/21/style/pharrell-williams-louis-vuitton-debut