Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ: LULULEMON И ЛЮИС ХАМИЛТЪН ОБЕДИНЯВАТ СИЛИ

от FLM
25.02.2025
Време за четене: 1 мин.
312
A A
ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ: LULULEMON И ЛЮИС ХАМИЛТЪН ОБЕДИНЯВАТ СИЛИ

Люис Хамилтън. Фото: Lululemon

Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Канадската марка за Lululemon официално обяви седемкратния световен шампион във Формула 1 Люис Хамилтън за свой най-нов посланик. От 25 февруари компанията ще осигурява на пилота облекло и аксесоари за тренировки, възстановяване и всекидневни нужди, като същевременно той ще участва в разработването на бъдещи продукти и инициативи с глобално значение.

„Продуктите на Lululemon са с изключително високо качество, изглеждат страхотно и ми предоставят необходимата производителност. Развълнуван съм да работя с бранд, който прилага холистичен подход към уелнеса. Заедно ще вдъхновяваме общностите да бъдат най-добрата версия на себе си“, споделя Хамилтън.

Като част от партньорството, Люис Хамилтън ще си сътрудничи с екипите за изследвания, дизайн и иновации на Lululemon. Освен това, той ще работи с Центъра за социално въздействие на бранда и своята фондация Mission 44, насочена към изграждане на по-справедливо и приобщаващо бъдеще за младите поколения.

Хамилтън вече участва в най-новата кампания на Lululemon – “No Holding Back”, която подчертава упоритата работа зад върховите постижения в спорта и представя последната колекция мъжко облекло на марката.

Източник: Fashionunited

Тагове: LululemonЛюис ХамилтънФормула 1

Вижте още

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стимулира устойчивата мода, етичното производство и традициите

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода
Новини

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода

Лондон остава без Седмица на модата това лято
Новини

Лондон остава без Седмица на модата това лято

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“
Новини

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео