Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

ГРАНДИОЗНА ПРЕМИЕРА НА “DESIZO MONNI”

от FLM
12.02.2009
Време за четене: 3 мин.
27225
A A
ГРАНДИОЗНА ПРЕМИЕРА НА “DESIZO MONNI”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл
* От Германия пристигна като специален гост главният дизайнер на модна къща “Лагерфелд” Улрих Франке
* * Куп депутати, журналисти и бизнесмени оцениха високо изискания стил

Галина Кондова

ГРАНДИОЗНА ПРЕМИЕРА НА “Desizo monni”На грандиозно ревю във Военния клуб българската марка „Desizo Monni” представи първата си самостоятелна колекция. Главният дизайнер на модна къща “Лагерфелд” Улрих Франке бe специален гост на бляскавото събитие и на собственика на марката Магдален Димитров. Бяха показани облекла, изработени по италианската технология “Семиинтелато” и ”Интелато”. За пръв път в нашата страна модна марка предлага облекла за силния пол като използва материали и техники, свързани с ръчна работа, които заместват традиционното подлепване на дрехата. По този начин облеклото става изключително леко и удобно за носене, не се мачка и има перфектна вталена линия.

По време на ревюто бяха представени колекциите пролет-лято 2009 и есен-зима 2009/ 2010 на българската марка “Desizo Monni”. Колекцията за топлия сезон носи името „Ново начало”, а за студения – „Насоки в класиката”. Сред моделите, представящи облеклата, беше и Максим Попчев от агенция “Визаж”, който е първото лице на “Desizo Monni”.

Елегантният и изискан мъжки стил оцениха високо народните представители проф. Андрей Пантев, Иво Атанасов, Георги Близнашки, кметът на община Плевен Найден Зеленогорски, екс-министърът Венцислав Върбанов, проф. Любомир Стойков, Юлияна Дончева, Дора Блек, Ирена Варадинова, Евгения Калканджиева, Евгени Минчев, Светослава Тадаръкова, Мисис Свят 2004” Румяна Маринова, „Мис България 2007” Юлия Юревич, Весела Нейнски, Едита и Павел Цветкови, Дим Дуков, Ели Гигова, Анелия Петкова, Мирослав Стамов, Олга Ускова, Адриана Цанева и десетки журналисти от централните печатни и електронни медии.

ГРАНДИОЗНА ПРЕМИЕРА НА “Desizo monni”

ГРАНДИОЗНА ПРЕМИЕРА НА “Desizo monni”

“Ново начало”
Колекция пролет- лято 2009
на модна къща “Desizo Monni”

Влиянието на Изтока е основен акцент в колекция “Ново начало” за сезона пролет-лято 2009 на българската марка “Desizo Monni”. Пастелните нюанси на охрата са основният компонент, който носи позитивно, лежерно настроение. Цялостното внушение се допълва от плахо, но сигурно настъпващите сака със столче-яка. Нейната основна задача е да разчупи доминантата на класическия ревер при мъжките сака. Столче-яката е представена в разнообразни варианти и интересни конструктивни решения.

Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009

Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009

Силуетът на облеклата е втален, закопчаването е основно на две копчета. Колекцията включва и двуреден модел – било то като костюм или като блейзер с различен цвят панталон. Новост е закопчаването на едно копче.

Мъжката жилетка успешно задържа позициите си в колекция пролет-лято 2009. Панталоните в повечето случаи са без маншет, а силуетът им варира от тесен до нормална широчина, предимно без басти.

Костюмите са изработени в преобладаващия в колекцията светло – бежов цвят, който издължава силуета и прави фигурата стройна. Тази едноцветност се разбива с нетипични конструктивни срязвания – както при саката, така и при панталоните. Комбинацията на бяло и черно също е заела подобаваща позиция. Тук трябва да се отбележи силното присъствие на панталоните в бяло. Цветовата гама включва също благородните нюанси на златисто и лилаво.

Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009

Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009

За цялостното усещане за лукс допринасят и скъпите материи, от които са изработени облеклата. Те са доставени от водещи италиански производители, което гарантира високото качество и изискан стил.

В официалната част на колекцията интересно решение е смокингът в цвят екрю, изработен от нетипична материя и съчетан с черни панталони с високо съдържание на коприна.

Като цяло колекцията „Ново начало” е отправена към младежите и завършващите своето образование, към всички, които искат успешно да навлязат в живота и да изградят нов естетически вкус.

“Насоки в класиката”
Колекция есен- зима 2009- 2010
на модна къща “Desizo Monni”

Зимата предлага на силния пол нови предизвикателства в избора на облекло. През сезона есен-зима 2009-2010 модният гардероб на мъжете включва дрехи с нова конструкция и разнообразни цветови акценти.

Колекцията на българската марка “Desizo Monni” за студения сезон се нарича “Насоки в класиката” и е тематично разделена на две основни линии – “Тrend” и “Business”.
Линията “Trend” е с по-неформална насоченост, обединява облекла с интересни и нестандартни конструкции, с намален обем. Саката са изключително вталени, а също и по- къси от класическата дължина.

Предложения на “Desizo Monni”, колекция есен – зима 2009/ 2010Предложения на “Desizo Monni”, колекция есен – зима 2009/ 2010

Предложения на “Desizo Monni”, колекция есен – зима 2009/ 2010Предложения на “Desizo Monni”, колекция есен – зима 2009/ 2010

Предложения на “Desizo Monni”, колекция есен – зима 2009/ 2010Предложения на “Desizo Monni”, колекция есен – зима 2009/ 2010

Панталоните са тесни и без маншети. За цялостното възприятие на намалени обеми спомагат тесните, силно изместени нагоре ревери и тесните капаци на джобовете. Често е добавено и трето капаче вдясно. Шевът на рамото е изместен назад, ръкавите са бедни на набор, така че в областта на раменете дрехите следват естествените извивки на тялото.

Предложения на “Desizo Monni”, колекция есен – зима 2009/ 2010Към линията “Trend” се включват и много разнообразни палта с дължина на сако и с дължина над коляното. Широко застъпени са двуредните модели палта.

Характерeн e микродизайнът в тъканта, а също и тъкани тип „фланела”. Палтата са от букле, от слабо развласени или от лъскави и с влакнест ефект платове. Особеност на тази колекция са дрехите от туийд, развити в основните дизайни и реализирани от подбрани влакна.

Цветовите гами са в тъмната част на палитрата: сиво-черно и кафяво-лилави съчетания.

От друга страна линията “Business” представя изключително класически облекла, отново с втален силует, но с по-консервативна конструкция и пропорции. Моделите са основно със закопчаване на две копчета – класически и остър ревер. За сезон есен-зима 2009/2010 е характерно засиленото присъствие на двуредния модел с увеличена широчина на острия ревер.

Освен тези класически костюми и сака, тук трябва да се отбележи появата на нов силует и тенденция за увеличаване широчината на реверите до 9,5 см, повдигане височината на раменете и изработване на по-голямо бомбе на ръкавите. Всичко това напомня за облеклата от 70- те години на миналия век и бележи тяхното бляскаво завръщане.

Панталоните са с нормална широчина, без басти, с или без маншет. В колекцията се появява и тенденция към уширяване в долната част и удължаване на панталона. Класическите жилетки продължават да са широко застъпени.

Палтата при линията “Business” са в бежово-кафявата и черна гама, изработени от изключително качествени тъкани с лъскав и влакнест ефект. Аранжирани са с яки от естествени кожи с косъм. В класическата линия за сезон есен-зима 2009/2010 е характерно карето, отново съчетано в микродизайна на тъканта, а също райе, но в по- малка степен. Едноцветните тъкани почти отсъстват.

Магдален Димитров приема аплодисменти след края на ревюто на българската марка „Desizo Monni”

Иво Атанасов

Цветовите гами в колекцията на “Desizo Monni” включват съчетанията на сиво с розово, сиво с лилаво, бежово-кафяво в различни нюанси със синьо. Материите са благородни и ефектни: мерино вълна, вълна с коприна, суперфини вълнени платове, памук, кашмир, които в повечето случаи са изтъкани от подбрани влакна, добивани от собствените ферми на фирмите-производители в различни краища на света.

Проф. Андрей Пантев

Улрих Франке, Найден Зеленогорски и Венцислав Върбанов

 

Юлияна Дончева, проф. Любомир Стойков, Ели Гигова, Весела Нейнски, Люба Пашова

ВИДЕО:
Ревю на българската модна марка за мъже Desizo Monni (Първа част)
Ревю на българската модна марка за мъже Desizo Monni (Втора част)
Ревю на българската модна марка за мъже Desizo Monni (Трета част)
Гл.дизайнер на "Лагерфелд" Улрих Франке – гост на ревюто на "Desizo Monni"
VIP коктейл след ревюто на българската марка Desizo Monni
Ревю на "Desizo Monni" и интервю с дизайнера на Лагерфелд
Магдален Димитров разказва за колекциите на "Desizo Monni"

Снимки:
1. Главният дизайнер на модна къща „Лагерфелд” Улрих Франке.
2. Магдален Димитров – мениджър и ръководител на дизайнерския екип на модна къща „Desizo Monni” и Улрих Франке.
3. Проф. Любомир Стойков, Улрих Франке и Магдален Димитров.
4. – 11. Предложения на “Desizo Monni”, колекция пролет-лято 2009.
12. – 18. Предложения на “Desizo Monni”, колекция есен – зима 2009/ 2010.
19. Магдален Димитров приема аплодисменти след края на ревюто на българската марка „Desizo Monni”.
20. Иво Атанасов.
21. Проф. Андрей Пантев.
22. Улрих Франке, Найден Зеленогорски и Венцислав Върбанов.
23. Юлияна Дончева, проф. Любомир Стойков, Ели Гигова, Весела Нейнски, Люба Пашова.
Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 19

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео