Заради пандемията Covid-19, организаторите на Седмицата на модата в Шанхай предадоха цялото събитие онлайн. Повече от 150 дизайнери и марки представиха своите колекции от 24-ти до 30-ти март чрез Tmall – платформа за електронна търговия на Alibaba Group. Някои от участниците се включиха във видео разговор, за да споделят вдъхновението си с фенове. Опцията „Виж сега, купи сега” също беше достъпна на събитието и потребителите имаха възможността да закупят продукти от миналия сезон или да поръчат предварително новите аксесоари и дрехи от есенните колекции.
Само през първия ден гледанията достигнаха до 2,5 милиона, а до края на седмицата на модата, посещаемостта на събитието надхвърли 11 милиона.
Снимка:
- Модели по време на събитието.
Фото: Alizia.com