Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

LАVAZZA A MODO MIO- СИСТЕМА ЗА АВТЕНТИЧНО ИТАЛИАНСКО ЕСПРЕСО

от FLM
21.05.2009
Време за четене: 3 мин.
19527
A A
LАVAZZA A MODO MIO- СИСТЕМА ЗА АВТЕНТИЧНО ИТАЛИАНСКО ЕСПРЕСО
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

LAVAZZA A MODO MIOДесетки знаменитости и журналисти от водещи български медии се събраха в резиденцията на Италианското посолство. Поводът бе представянето на ексклузивната иновативна еспресо система LAVAZZA A MODO MIO. Специален гост на събитието бе Джузепе Лаваца – вице-президен и маркетинг директор на компанията Lavazza. Той запозна гостите с философията и способностите на новата еспресо система. Всеки от присъстващите имаше възможността да се наслади на невероятните вкусове еспресо, които A MODO MIO предлага.

Сред верните почитателите на Lavazza бяха домакинът на вечерта – Н. Пр. Стефано Бенацо и съпругата му, Красимир Друмев, проф. Любомир Стойков, Барон Кирил Гендович и съпругата му Вера, д-р Ангел Енчев, Донка Ганева, Даниела Гьошева, Анна Сендова, Ники Сотиров, Христо Мутафчиев, Жана Яковлева, Евгени Минчев, Валя Войкова, Деси Банова, Павел и Едита Цветкови, Анелия Петкова, Дим Дуков, Ирен Онтева, Румяна Маринова, дизайнерките Жана Жекова, Милка Александрова – Бучи и Албена Александрова, Олга Ускова, Денис Димитрова и много други.

LAVAZZA A MODO MIO

LAVAZZA A MODO MIO

LAVAZZA A MODO MIO

За перфектната организация на събитието се бяха погрижили официалният представител на Lavazza за България – г-н Мирослав Печев, собственик на "Софсток" ООД, и г-жа Лиляна Лазарова – изпълнителен директор на "Софсток" ООД.

LAVAZZA A MODO MIO

LAVAZZA A MODO MIO

Новата еспресо система A MODO MIO се състои от SAECO еспресо машина и отделни вакумирани капсули, които съдържат първокласни LAVAZZA вкусове, специално създадeни за тази нова система.

LAVAZZA A MODO MIO

LAVAZZA A MODO MIO

Отлично качество и достъпност за всяко домакинство! – Това е мотото на новата еспресо машина. Lavazza създаде перфектната иновативна система, специално разработена за любителите на автентичното италианско еспресо. Тя е модерна, компактна и достъпна за всяко домакинство. Новата еспресо система за домашна употреба е гаранция за истинско италианско еспресо. Тя се предлага в търговските вериги за бяла техника и е специално пригодена за домашна употреба.

LAVAZZA A MODO MIO

Системата Lavazza A Modo Mio влезе на италианския пазар миналата есен. Благодарение на нейните уникални свойства, изтънчен дизайн в стил 70-те години на 20 век, удобството и способността й да създава автентично италианско еспресо вкъщи с едно просто движение, тя превзе пазара светкавично бързо.

LAVAZZA A MODO MIO

LAVAZZA A MODO MIO е върховното постижение сред домашните еспресо машини, благодарение и на уникалната технология на 100% извличане. Оптималното извличане на пресираното кафе, съдържащо се в капсулите, допринася за плътно, кремообразно еспресо, като това, сервирано в заведенията. Специално изработени за тази система, капсулите съдържат висококачествени сортове кафе А MODO MIO, за да бъде гарантиран неподправеният LAVAZZA “вкус” . Всяка капсула съдържа 7.5 г кафе, същото количество използвано и от барманите. Капсулите са различни видове, за да могат да задоволят всеки вкус. A МОDO MIO перфектно обхваща всички традиционни характеристики на автентичното еспресо.

LAVAZZA A MODO MIO

A Modo Mio е перфектното решение за тези, които искат да се насладят на отлично италианско еспресо у дома. Системата отговаря на днешните тенденции – желанието да посрещнем приятели вкъщи в неформална домашна обстановка и желанието да можем да поглезим нас и нашите гости с автентично италианско кафе.

LAVAZZA A MODO MIO

Lavazza A Modo Mio предлага 4 разновидности на кафето в капсули:
Appassionatamente: 100% Arabica, тъмно, кадифено и с пълен вкус
Deliziosamente: 100% Arabica, добре завършено, деликатно и нежно
Caffè Crema: 100% Arabica, добре завършено, нежно и кадифено
Cremosamente Dek: 100% Arabica, нежно и ароматно безкофеиново кафе

LAVAZZA A MODO MIO

LAVAZZA А MODO MIO е резултат от партньорството на два лидера в кафе индустрията, отдадени на това да предлагат на потребителите най-доброто качество продукти. Партньорството обхваща най-добрите италиански ескперти – Saeco, водещ производител и пионер във високо-технологичните еспресо машини, заедно с отличния вкус на LAVAZZA. Чрез тази система, компанията базирана в Торино, се стреми към по-нататъшно консолидиране като лидер в пазара на кафе и по-точно на автентичното италианско кафе. Обичана и търсена по цял свят, тази напитка е иконата на италианския начин на живот. Еспресото е посланик на Италия по света, роля която Lavazza напълно потвърждава и разпространява, превръщайки кафето в главен герой в една необикновена любовна история, която продължава повече от век.

LAVAZZA A MODO MIO

A MODO MIO ЕСПРЕСО МАШИНА ЗА ДОМА
Компактна и лесна за употреба, Lavazza A Modo Mio се предлага в две разновидности: Saeco Extra (черна) ръчна и Saeco Premium (червена) с предварителна дозировка, като и двата модела са оборудвани с парен накрайник за направата на невероятно капучино точно като това, което само най-добрите италиански бариста могат да приготвят.

Препоръчителни цени на двете машини:
SAECO Premium – 389 лв с ДДС
SAECO Extra – 311 лв с ДДС
Цената на капсулите е: 10,89 лв за кутия с 16 капсули

LAVAZZA A MODO MIO

LAVAZZA КАТО ВОДЕЩА МАРКА НА ПАЗАРА
Lavazza, повече от век е синоним на качествено кафе, неоспорим лидер в Италия с 48% пазарна стойност (Източник: Nielsen), в сегмента за домашна употреба и извън него (хранителни услуги, продажби от автомати, продажби на дребно), през последните 15 години успява да постигне водеща позиция на пазара на кафе машините. С Lavazza Espresso Point и Lavazza BLUE днес компанията има огромно количество машини в тази сфера в цял свят. Компанията е италианска “по рождение”, създадена в Торино през 1895г. Благодарение на космополитната си привлекателност, днес Lavazza присъства в повече от 90 страни по света. През 2007г. приходите от продажба на Lavazza надхвърлят 1 милиард евро.

LAVAZZA A MODO MIO

LAVAZZA КАТО ВОДЕЩА МАРКА НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР
В България вече 15 години Lavazza се разпространява от ескслузивния дистрибутор Софсток – един от най-големите дистрибутори на бързооборотни стоки в България. Това партньорство носи отлични резултати. В момента България е вторият по обем експортен пазар на Lavazza в Източна Европа за мляно кафе и кафе на зърна (данни за 2008 година). Lavazza е на второ място по пазарен дял в ритейл сегмента на мляно кафе (данни на Nielsen от 2009 година) и е лидер в ХоРеКа пазара с дял в премиум сегмента от 70%. България е най-големият пазар в Източна Европа за Lavazza еспресо системи с капсули с продажби над 15.000.000 капсули за 2008 година. България е на четвърто място в света по познаваемост на марката Lavazza.

LAVAZZA A MODO MIO

SAECO – ЛИДЕР ПРИ КАФЕМАШИНИТЕ ЗА ДОМАШНА УПОТРЕБА
Saeco, с главен щаб в Gaggio Montano (Болоня), произвежда и предлага на пазара, кафемашини както за домашна, така и за професионална употреба. Има 2900 служители и три завода, произвежда 1 милион кафемашини на година, и присъства в над 90 страни. Saeco International Group, е всестранен специалист за кафемашини. Водещ производител в европейския пазар за домашни еспресо машини, с 38% дял на италианския пазар (Източник: GFK), бизнесът на компанията се развива в три сфери: автоматични и ръчни кафемашини за домашна употреба, професионални машини за употреба в ресторанти и кафенета, автомати за кафе за тесен и широк кръг потребители.

LAVAZZA A MODO MIO

Снимки:
1.Джузепе Лаваца
2. Новата еспресо система LAVAZZA A MODO MIO.
3.– 5. Джузепе Лаваца презентира новата еспресо система.
6.В пресконференцията участваха проф. Любомир Стойков, Джузепе Лаваца, Н. Пр. Стефано Бенацо, Мирослав Печев – собственик на “Софсток”. ( от ляво на дясно)
7.Проф. Любомир Стойков, Н. Пр. Стефано Бенацо, Джузепе Лаваца и Мирослав Печев. ( от ляво на дясно)
8.Джузепе Лаваца и Мирослав Печев.
9.Джузепе Лаваца и Н. Пр. Стефано Бенацо.
10.Мирослав Печев и Джузепе Лаваца разрязаха специалната торта A MODO MIO.
11.Барон Кирил Гендович със съпругата му Вера и дизайнерката Жана Жекова.
12.Евгени Минчев и Красимир Друмев – редакционен директор на “Санома Блясък”.
13.Елица и Христо Мутафчиеви в компанията на Жана Яковлева – председател на културна асоциация “Феникс”.
14.Едита и Павел Цветкови, Румяна Маринова и Олга Ускова. (от ляво на дясно)
15.Ирен Онтева и Джузепе Лаваца.
16.Албена Александрова и Ирен Онтева.
17.Ники Сотиров и Анна.
18.Бизнесменът Николай Методиев с приятелката си Рая.

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 22

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео