Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
No Result
View All Result
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
No Result
View All Result
Home Мода Новини

„ЛУИ ВЮИТОН“ СТАВА ОФИЦИАЛЕН ПАРТНЬОР НА ФОРМУЛА 1

by FLM
10.02.2025
Reading Time: 1 min read
728
A A
„ЛУИ ВЮИТОН“ СТАВА ОФИЦИАЛЕН ПАРТНЬОР НА ФОРМУЛА 1

Фото: Архив на Louis Vuitton

Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

През 2025 г. моторният спорт ще отбележи своята 75-годишнина, а „Луи Вюитон“ се впуска с пълна скорост в това грандиозно събитие. Френската модна къща обяви десетгодишно партньорство с Формула 1, което ще я превърне в ключов играч при оформянето на визията на състезателните дестинации. Логото на модния бранд ще бъде неизменна част от церемониите и подиумите на Гран При, като ще утвърди връзката между света на модата и моторния спорт.

„Луи Вюитон“ ще продължи дългогодишната си традиция в изработването на емблематичните куфари за трофеите. За юбилейния сезон на Формула 1 през 2025 г. занаятчиите на марката от Asnieres са създали специална версия на Trophy Trunks, отличаваща се с класическия кафяв фон на LV и емблематичното V-лого. Новият сезон на Формула 1 ще стартира на 14 март с Гран При в Мелбърн, Австралия, където Louis Vuitton ще преплете своето наследство в света на висшата мода със състезателната традиция. Слоганът “Victory Travels in Louis Vuitton” ще бъде интегриран в церемониите по откриването и награждаването на победителите.

Фото: Архив на Louis Vuitton

„Изключително горд съм от това партньорство между „Луи Вюитон“ и Формула 1. Нашата обща амбиция винаги е била да се стремим към иновации, майсторство и прецизност“, коментира Пиетро Бекари, председател и главен изпълнителен директор на „Луи Вюитон“. С това партньорство границите между модата и моторния спорт стават все по-незабележими, доказвайки, че стилът и скоростта вървят ръка за ръка.

Източник: Wonderland magazine

Tags: Louis VuittonГран ПриПиетро БекариФормула 1

Вижте още

H&M разширява конната си колекция
Новини

H&M разширява конната си колекция

Козметичният бранд на „Луи Вюитон“ официално стартира
Новини

Козметичният бранд на „Луи Вюитон“ официално стартира

„Армани“ изгражда луксозни вили в ОАЕ
Новини

„Армани“ изгражда луксозни вили в ОАЕ

The [UNVRS] x Off-White collection. Фото: [UNVRS]
Новини

Off-White в колаборация с нов нощен клуб в Ибиса

Най-популярни

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Лятна елегантност край морето

Лятна елегантност край морето

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео