Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

TЪРСЯТ СЕ MИС И MИСТЪР УНСС

от FLM
08.04.2009
Време за четене: 1 мин.
12349
A A
TЪРСЯТ СЕ MИС И MИСТЪР УНСС
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл
* Най-красивите студенти от УНСС ще дефилират с банските на „Triumph” и “sloggi”, както и с българската марка очила „KWIAT”

 

„Мис България” Роси Иванова и „Мистър България” Румен Георгиев ще направят кастинг на кандидатите в петия ежегоден конкурс за красота „Мис и Мистър УНСС”. Звездното жури ще проведе предварителния подбор за участниците на 7 април (вторник) от 10.00 часа. Желаещите да се включат, могат да се запишат в кабинет 1009 на УНСС. Задължително изискване е да са студенти в УНСС. Заявките се приемат в рамките на всеки работен ден, като крайният срок е 6 април (понеделник).
Конкурсът «Мис и Мистър УНСС» 2009 ще се проведе на 29 април (сряда), от 18.30 часа в аула „Максима” на УНСС. Събитието ще включва три кръга – спортни облекла, бански и официални костюми. В първия кръг претендентите за титлата ще дефилират в спортни облекла на „Юби джинс” и слънчеви очила на „KWIAT”. Във втория – участниците ще нажежат страстите в залата с банските костюми на «Triumph» и «sloggi». А във финалния кръг дамите ще демонстрират стил и елегантност в роклите на топ дизайнерката Ели Карабойчева. Кавалерите ще им партнират в елегантните костюми на модна къща „Андрюс Фешън Студио”. Водещи на “Мис и Мистър УНСС” 2009 ще бъдат топ моделът Гери Дончева и Румънеца.

Наградният фонд на конкурса е 5000 лева. Класираните на първите три места момичета и момчета ще получат специални подаръци от българската марка очила «KWIAT”, която ще избере и двама свои фаворити – „Момичето и момчето на „KWIAT” за тази вечер”. Организатор на събитието и тази година е Студентския съвет на висшето училище.

Авторитетното жури, което ще оценява кандидатите тази година е в състав: председател – проф. Любомир Стойков, Павел Цветков – собственик на българската марка “KWIAT”, Ивайла Бакалова, Росица Иванова, Георги Градев и Георги Костадинов.

В миналогодишното издание на конкурса „Мис и Мистър УНСС” призовите места заеха Христина Маринова, която учи „Прогнозиране и планиране”, и Крестиян Колев, студент по „Право”.

„Мис и Мистър УНСС” 2009 ще бъде част от кампанията „Аз помогнах!”, чиято основна цел е финансово подпомагане на Дома за деца, лишени от родителски грижи, „Даскал Ботьо” – гр. Калофер. В тази връзка, всички покани за събитието в аула „Максима” ще бъдат продадени благотворително, с цел да се съберат възможно най-много средства за децата от дома за сираци.

Към днешна дата общият финансов резултат от дарените парични средства и подаръци за децата от партньори на Студентския съвет надхвърля 20 000 лв.

Снимки:
1.„Мис УНСС” 2008 – Христина Маринова.
2.„Мистър УНСС” 2008 – Крестиян Колев.
Фото: © Архив на Студентски съвет на УНСС
3.Модел от най-новата колекция бански костюми на „Triumph”.
4.Предложение на “Miss Triumph” от колекция бански костюми пролет-лято 2009.
Фото: © Triumph
5.– 6. Актуални предложения на българската марка очила „KWIAT”.
Фото: © Kwiat

 

Тагове: Брой 21

Вижте още

Кая Гербер е лице на първата кампания за „Живанши“
Новини

Кая Гербер е лице на първата кампания за „Живанши“

Грим империята на Хейли Бийбър с нов собственик
Новини

Грим империята на Хейли Бийбър с нов собственик

„Карл Лагерфелд“ пусна втора капсулна колекция с „Дисни“
Новини

„Карл Лагерфелд“ пусна втора капсулна колекция с „Дисни“

Кой е новият креативен директор „Баленсиага“?
Новини

Кой е новият креативен директор „Баленсиага“?

Най-популярни

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Ивет Бианки: oт „Златна игла“ до Кан

Ивет Бианки: oт „Златна игла“ до Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео