Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

“TRIUMPH” ВДЪХНОВЯВА МЛАДИТЕ ДИЗАЙНЕРИ

от FLM
01.02.2009
Време за четене: 1 мин.
27272
A A
“TRIUMPH” ВДЪХНОВЯВА МЛАДИТЕ ДИЗАЙНЕРИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* За пръв път български студенти по моден дизайн ще се включат в световния дизайнерски конкурс „Triumph Inspiration Award” 2009
** Конкурсът за бельо се провежда за втора поредна година, този път под мотото „Икони”

“TRIUMPH” ВДЪХНОВЯВА МЛАДИТЕ ДИЗАЙНЕРИСветовният лидер в производството на бельо „Triumph” стартира дизайнерския конкурс за бельо „Triumph Inspiration Award”, който се провежда за втора поредна година. Той е предназначен за студенти по моден дизайн от цял свят и целта му е да открие най-вдъхновяващия дизайн на бельо. За пръв път български млади таланти – студентите по мода от Националната художествена Академия, ще имат възможност да вземат участие в него и да демонстрират своята сръчност и креативност. Тази година участниците ще бъдат оценявани както от престижното жури в Милано, така и от посетителите на сайта www.triumph-inspiration-award.com, които ще имат възможност да гласуват онлайн за своите фаворити.

„Triumph” провокира вдъхновението на талантливите млади дизайнери от цял свят с мотото „Икони”. Основната цел е всеки участник да избере своята модна икона и да създаде уникален модел бельо, вдъхновен от нея, състоящ се от сутиен с банел и долна част.

Първоначално всички участници ще се състезават на национално ниво. Победителите в националния конкурс ще имат уникалния шанс да бъдат оценявани от авторитетното жури на световния финал, който ще се проведе през септември, по време на седмицата на модата в Милано.

Както през 2008 г., така и в настоящия конкурс, моделът, удостоен с първа награда на световния финал, ще се адаптира от дизайнерите на „Triumph” и през 2010 г. ще бъде пуснат за производство като лимитирана серия, която ще се продава в избрани магазини по цял свят. Освен това, неговият автор ще получи награда от 15 000 евро. Класираните на второ и трето място автори на дизайнерски проекти ще получат съответно 10 000 и 5 000 евро.

Онлайн гласуване на www.triumph-inspiration-award.com
В периода от 31 август до 13 септември 2009 г. посетителите на уеб сайта www.triumph-inspiration-award.com ще имат възможност да гласуват за своите фаворити. По този начин онлайн общността ще може да избере любимия си млад дизайнер. Моделът, спечелил най-голям брой онлайн гласове, ще отиде на финала в Милано с един глас преднина освен гласовете на експертното жури. Ще бъде избран и победител от всички гласували на сайта, който ще има уникалната възможност, като представител на онлайн общността, да присъства на международния финал в Милано и да седи на една маса редом с членовете на авторитетното жури на конкурса.

Конкурсът „Triumph Inspiration Award” като трамплин за успешна професионална реализация
С дебюта на конкурса „Triumph Inspiration Award” през 2008 г., „Triumph” си постави за цел да предостави на младите и талантливи дизайнери възможността за успешен старт в професионалната кариера в производството на бельо. Всяка година студентският конкурс е подчинен на различно мото и оценява творчески и иновативни предложения и интерпретациии на темата. Победителят получава също възможността да продава лимитирана серия от своя дизайн в магазините на „Triumph” През 2008 г. журито, в което участваха холандското дизайнерско дуо Виктор и Ролф, датският супермодел Хелена Кристенсен, знаменитата немска топфотографка Елен фон Унверт, французойката Сара от “Colette” – криейтив-директор на прочутия парижки бутик, китайският топмодел и актриса Лу Ян и Ян Розенберг от „Triumph”, присъди първото място на дизайнерското творение „Под кожата” на Мидори Матсуо от Япония. Лимитираната серия на този модел ще бъде пусната в избрани магазини на „Triumph” по целия свят в началото на месец август т. г.

„Връзката ни с тенденциите в изкуството, културата, модата и лайфстайла, които отразяваме във всички наши колекции, е неразделна част от всекидневната ни работа. След впечатляващия резултат от 2008 г., сме изключително щастливи и тази година да споделим своя ентусиазъм в производствения сектор на бельото с талантливите млади дизайнери. За нас е истинско удоволствие да ги поканим да открият и опознаят вълнуващия свят на бельото”, споделя Ян Розенберг – генерален директор на международни продажби и маркетинг на „Triumph International”.

Фото: © “Triumph”

Тагове: Брой 19

Вижте още

Чантата за 10 милиона долара: Оригиналната „Бъркин“ счупи всички рекорди
Новини

Чантата за 10 милиона долара: Оригиналната „Бъркин“ счупи всички рекорди

„That Dress“ – eмблематичната рокля на „Версаче“ продадена на търг за 12 090 евро
Новини

„That Dress“ – eмблематичната рокля на „Версаче“ продадена на търг за 12 090 евро

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

„ОТВЪД МОСТЪ“ – спортно приключение и културно пътешествие в сърцето на Ловеч

„ОТВЪД МОСТЪ“ – спортно приключение и културно пътешествие в сърцето на Ловеч

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео