Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

В ЯПОНИЯ ЖЕЛАЯТ ЕКЗОТИКА И СТИЛ

от FLM
20.04.2009
Време за четене: 1 мин.
12500
A A
В ЯПОНИЯ ЖЕЛАЯТ ЕКЗОТИКА И СТИЛ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

 

Преди дни завърши най-големият и престижен моден форум в Азия – Japanese Fashion Week. За първи път в тази част на света се представи и българска модна къща – Маркам фешън. Tя бе селектирана за участие в едно от основните събития – WEAREUROPE, съпътстващи Japanese Fashion Week в Токио. Организирано от Европейския съюз и Делегацията на ЕС в Япония, това изложение демонстрира пред местните професионалисти европейските модни тенденции за Есен/Зима 2009/10.
Щанда на Маркам бе посетен от господин Бернард Сендрон, президент на K.K. BCIL Japon, който от 25 години разработва азиатските пазари за най-водещите фирми от Европа, представлявайки компании като Кристиан Диор, Картиер, Пиер Балмен и др. Според г-н Сендрон, шанс за Маркам в Япония е добрата репутация на европейската мода, но истинското предимство на родната фирма са безспорното качество и оригиналност на моделите й, както и изработката им от предимно френски и италиански текстил. Да разговаря с дизайнера на Маркам Николай Бузов, г-н Сендрон бе поканен от г-жа Хелене Ретсинис Сталсбо, аташе към Търговския отдел на Делегацията на Европейската комисия в Япония. Г-жа Сталсбо бе категорична, че посолството ни в Япония трябва да съдейства на предприемчиви фирми като Маркам, за да може българската мода да засили респекта към европейския дизайн.
Представянето на новата колекция Есен/Зима – 2009/2010 за Маркам бе повече от успешно. Бизнесмени от най-голямата търговска корпорация за мода в Япония проявиха специален интерес към българския бренд, посещавайки щанда още преди започване на изложението. Редица основни представители на деловите среди в бранша и водещи модни консултанти коментираха уникалния стил на марката ни и изключителното внимание към детайлите.
За местните медии, отразяващи събитието, един от новинарските акценти беше единствената българска модна къща, представила се някога на толкова професионален подиум в Япония.
Популярният японски моден телевизионен канал „Ластинг Феър” направи репортаж, представяйки Маркам и България като екзотична модна дестинация, и взе интервю от Дарина Пенкова, менаджер продажби на Маркам фешън за Европа и Русия. Един от най-четените и уважавани в Япония модни журналисти, г-н Хироши Танака , също акцентира, че за първи път фирма от България участва в този форум, и предложи Маркам да направи специално ревю в Япония.

Хелене Ретсинис Сталсбо, аташе към Търговския отдел на Делегацията на Европейската комисия в Япония , Бернард Сендрон, президент на K.K. BCIL Japon и Дарина Пенкова, менаджер „Продажби” на Маркам фешън за Европа и Русия

Търговски презентации, преговори и делови разговори – част от ежедневието на модния форум.

Впечатляваща, интригуваща и перспективна е комбинацията от отлични френски и италиански платове и български дизайн. В лицето на главния дизайнер, г-н Николай Бузов, японските гости на изложението се възхитиха не само моделиера, но и на твореца-художник.

 

Господин Jun Ota, директор на Con.cept.re, бизнес ориентиран вносител на модна конфекция от Европа коментира колекцията на Маркам заедно с Дарина Пенкова.

 

Японки, гостенки на Tokio Fashion Week и…

…господин Николай Бузов, очакващият ги дизайнер…

…и първата японка, облечена от Маркам фешън!

Тагове: Брой 21

Вижте още

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стимулира устойчивата мода, етичното производство и традициите

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода
Новини

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода

Лондон остава без Седмица на модата това лято
Новини

Лондон остава без Седмица на модата това лято

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“
Новини

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео