Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

АКАДЕМИЯТА ЗА МОДА С ДЪЛГООЧАКВАН РЕВЮ-СПЕКТАКЪЛ

от FLM
21.07.2021
Време за четене: 3 мин.
2157
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Български модни къщи, носители на „Златна игла” и талантливи млади дизайнери показаха свои произведения на „БГ модна икона 2021“

Ивана Стоянова

По време на дванадесетото издание на годишните награди за най-стилни и успешни българи „БГ модна икона 2021„ се състоя бляскав ревю-спектакъл на Академията за мода. Непосредствено преди официалната церемония, специално за гостите на събитието, актуални колекции представиха утвърдени модни къщи и носители на приза „Златна игла” през годините. Свои произведения показаха и талантливи млади дизайнери – студенти на проф. Любомир Стойков от Национална художествена академия, специалност „Мода”. 

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

Ревю-спектакълът беше открит от трикратната носителка на Златна игла Албена Александрова по случай 30 годишнината на „Рошавата гарга”. Ретроспективното връщане в годините на емблематични аутфити на бранда доказаха актуалността на дизайна и модната му линия и в наши дни. Начало на представянето на ексклузивната колекцията даде самата дизайнерка, която още от основаването на марката е и нейно лице. И така 30 години и над 130 арт креации, модни ревюта и фешън спектакли по-късно в Холандия, Франция, Русия и Америка, „Рошавата гарга” отпразнува своя юбилей именно в България по време на най-утвърдените модни награди в страната.

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

Модна къща „Бандерол“ с дизайнери Деси и Никола Карадамянови представиха единствената мъжка линия в ревю-спектакъла. Провокативната колекция “Dark Shadows” включва бутикови дамски рокли и официални спортно-елегантни мъжки костюми в различни цветови комбинации и палитра от десени и материи. Преобладаващи в предложенията за дамите са черните пищни поли и обемни волани, украсени с дантела, кристали, мъниста, естествени пера от Марабу. Силуетите на роклите са разнообразни и включват А-линия, русалка, 2 в 1 линии и др. При мъжете цветовите комбинации правят визията съвременна и модерна, като в основата на концепцията са комфортът и удобството. Костюмите са съчетани с аксесоари за акцент и отличаваща се визия. Материите в колекцията са естествени с минимално съдържание на еластан за повече възможности за движение и динамика.

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

Носителката на Златна игла за „Най-добър млад дизайнер” Радослава Лазарова показа избрани рокли от най-новата си булчинска колекция “Impressions”. Предложенията на модна къща „Блинк“ са със закачливи мотиви, интересни съчетания на материи, силуети и цветове. За тях е характерно наслагването на материи и комбинации като тази на плътен жакард и нежна копринена органза. Цветовата гама на колекцията включва слонова кост, екрю, капучино, телесно, пепел от рози и пудра. Красивите пепелни цветове и телесните нюанси са както в детайлите и декорацията, така и в цялостната визия на роклите. Пастелните тонове дават възможност да изпъкнат изящните детайли, а нюансирането присъства както в материите, така и в декорацията. Дизайнерката Радослава Лазарова залага на различни комбинации от авторска дантела с 3D мотиви, ръчно инкрустирани кристали, мъниста, пера и ръчни солирани детайли. Роклите са истински букет от разнообразни силуети – едно от бижутата в колекцията е рокля 2 в 1, комбинация между силует „русалка“ и „принцеса“.

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

И този път дизайнерката Аксел Харди не изневери на основната си идея за екологична и етична мода, като представи нова тъкан биоразградим текстил – плат от коноп, който е основната материя за целия сезон пролет/лято на бранда. Обработен до невероятна лекота и мекота с охлаждащ ефект, прави аутфитите от колекция “True Hemp” изключително подходящи за горещите летни дни. В линията, на която гостите станаха свидетели присъстват и останалите любими материи на дизайнерката – лен, естествена коприна и вискоза.  Основният базов цвят в новите предложения на марката е екрю – цветът на лятото, и естествен натурален оттенък след обработката на материите. Останалите аутфити са издържани в гами, създадени ръчно от Аксел Харди по две технологии – батик и допълнителни абстрактни ефекти, в двата най-актуални цвята на сезона – жълто и кафяво. Колекция “True Hemp” включва трансформиращи се рокли, многофункционални блузи, поли и панталони.

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

Собственичката на модния бранд “Wolf Walley” Милена Петрова направи дебютното си участие в събитие на Академията за мода с колекция “Selfi by Marinela”. Една много елегантна и в същото време дръзка линия, вдъхновена от изключително специална за дизайнерката дама. Маринела – Жена с главно „Ж“, муза и пример за поведение и стил.  Точно към такива дами са насочени и предложенията на марката – нежни и елегантни, но носещи у себе си щипка дързост и характер. Богата на форми и силуети, колекция “Selfi by Marinela” включва различни дължини и цветове сатенени рокли, актуални за сезона, закачливи поли, бюстиета и др., декорирани с интересни бродерии, пайети, пера и флорални елементи. Специално за събитието в модната презентацията участва и Марина Цветанова – лице на “Wolf Walley”.

Ексклузивно за ревю-спектакъла на наградите „БГ модна икона 2021”, дизайнерката покорила модните подиуми в Милано и Казахстан – Таня Ян, представи част от най-новата си колекция „Be Timeless“. Линията е вдъхновена от класическия силует през погледа на съвременната модерна жена. Всеки сет е метаморфоза и може да бъде превърнат от всекидневно облекло в изключителен вечерен тоалет, в комбинация с подходящите бижута. Материите, които присъстват в “Be Timesless” също носят послание за непреходност – букле, деним и плетива. Колекцията е насочена към модерната, активна жена, която знае как да подчертае стила, блясъка и красотата си.
Ревю-спектакълът преди церемонията беше закрит от модния бранд „Алегра” с дизайнер Радостина Илиева. Специално за гостите на събитието марката представи предварителната си сватбена колекция за 2022 г. „Adorable white“, която включва разнообразни стилове рокли за модерни, класически, романтични и смели булки. Присъстват силуети, вариращи от традиционни аутфити в стил принцеса, до елегантни разновидности на линии русалка, всички изработени от красива коприна, тюл и френска дантела. Колекцията е издържана в нежни, фини цветове, които могат да бъдат адаптирани към всяка сватбена гама.

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

БГ МОДНА ИКОНА 2021

По един тоалет, тематично подбран за събитието, показаха и носителите на приза „Златна игла” през годините: Евгения Живкова, Невена Николова, Николай Божилов, Теодора Спасова, Мариела Гемишева, Йорданка Чернаева, Диляна Матеева, Милка Александрова-Бучи и Ина Асса. По покана на проф. Любомир Стойков със свои произведения в ревю-спектакъла участваха негови студенти по мода от Националната художествена академия: Стамена Константинова, Иванина Иванова, Ния Топалова, Сю Иян, Рая Виктор и Нели Диянова.

Водеща на „БГ модна икона 2021“ беше чаровната актриса Марина Кискинова, която беше облечена в рокля на дизайнерката Радостина Илиева по време на събитието. Подготовката и хореографията на ревю-спектакъла бяха поверени на Боян Караиванов. За грима на манекените и водещата се погрижи екип на MAC Cosmetics, а прическите бяха дело на салони за красота V & A Glamour. На финала на събитието гостите се насладиха на вкусните изкушения на сладкарници „Неделя“.

БГ МОДНА ИКОНА 2021

„БГ модна икона 2021“ се реализира с любезното съдействие на: Кафе „Лаваца“, „Витоша Парк Хотел“, „Балкантел“, AGRESSIA, клиники „Торакс“, KWIAT, сладкарници „Неделя“, MAC Cosmetics, салон за красота V&A Glamour, Selena ES, „Рай кетъринг“ и магазин за цветя „Талисман“.

Снимки:
1. Албена Александрова открива ревю-сектакъла.
2. – 3. Ревю на Албена Александрова.
4. Проф. Любомир Стойков поздравява Албена Александрова за 30 годишнината на нейния бранд и й поднася специална грамота от Академията за мода.
5. Албена Александрова и проф. Стойков на финала на ревюто с манекените, представили колекцията на „Рошавата гарга“.
6. – 8. Ревю на модна къща „Бандерол“.
9. Деси и Никола Карадамянови на финала на ревюто с манекените, представили колекция “Dark Shadows”.
10. – 12. Ревю на модна къща „Блинк“.
13. Радослава Лазарова на финала на ревюто с манекените, представили колекция “Impressions”.
14. – 16. Ревю на Аксел Харди.
17. Аксел Харди на финала на ревюто с манекените, представили колекция “True Hemp”.
18. – 20. Ревю на Таня Ян.
21. Таня Ян на финала на ревюто с манекените, представили колекция “Be Timeless”.
22. – 24. Ревю на модния бранд “Wolf Walley”.
25. Финал на ревюто на модния бранд “Wolf Walley”.
26. – 28. Ревю на модния бранд „Алегра“.
29. Радостина Илиева на финала на ревюто с манекените, представили предварителна колекция за 2022 г. “Adorable White”.
30. Чаровната водеща на събитието – актрисата Марина Кискинова, облечена в рокля на модния бранд „Алегра“.

Фото: © Антон Марков / Академия за мода – 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 11, 13, 14, 15, 16, 18, 22  
Фото: © Хайлайф / Академия за мода – 5, 12, 17, 19, 21, 23, 25, 29
Фото: © Кирил Александров / Академия за мода – 8, 10, 20, 24, 26, 27, 28, 30

 

 

Тагове: Брой 113

Вижте още

Американска мечта в стила на Аксел Харди
Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео