Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

от FLM
04.04.2025
Време за четене: 1 мин.
566
A A
Модел от колекцията на Аксел Харди за пролет 2025. Фото: Нено Вълковски Модел: Зари Баждарова – Мис Търновград
Модел от колекцията на Аксел Харди за пролет 2025. Фото: Нено Вълковски Модел: Зари Баждарова – Мис Търновград
Модел от колекцията на Аксел Харди за пролет 2025. Фото: Нено Вълковски Модел: Зари Баждарова – Мис Търновград
Модел от колекцията на Аксел Харди за пролет 2025. Фото: Нено Вълковски Модел: Зари Баждарова – Мис Търновград
Модел от колекцията на Аксел Харди за пролет 2025. Фото: Нено Вълковски Модел: Зари Баждарова – Мис Търновград
Бутикът, в който се предлагат тоалетите на Аксел Харди в Ню Йорк. Фото:  Архив на Аксел Харди
Бутикът, в който се предлагат тоалетите на Аксел Харди в Ню Йорк. Фото:  Архив на Аксел Харди
Бутикът, в който се предлагат тоалетите на Аксел Харди в Ню Йорк. Фото:  Архив на Аксел Харди
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

В модната индустрия успехът рядко идва мигновено, а пътят към утвърдяването на един бранд изисква не само талант, но и дълготрайни усилия и търпение. За дизайнерката Аксел Харди и нейния едноименен бранд, този процес току-що започва да се разгръща с новото партньорство в Ню Йорк, което представлява голямо стъпало в развитието на марката. След престоя си в Ню Йорк Аксел Харди споделя, че първоначалните ѝ очаквания към града и модната индустрия там са се променили, била е скептична към виртуалната комуникация, но работата с „Флайинг Соло“ я убеждава, че дигиталните връзки могат да бъдат също толкова реални и продуктивни. Впечатлена е от организацията на бутика, който съчетава ритейл с PR зона, както и от тясната колаборация между PR специалисти и стилисти. Именно ролята на стилистите в утвърждаването на един нов бранд надминава очакванията ѝ.

Модел от колекцията на Аксел Харди за пролет 2025. Фото: Нено Вълковски Модел: Зари Баждарова – Мис Търновград

Сред най-интересните ѝ срещи е тази с PR директора на „Флайинг Соло“, г-н Убуши. Той се запознава лично с всеки нов дизайнер и има установени връзки с водещи модни списания като „Харпърс Базар“, „Ел“, „Мари Клер“, „Гламър“ и „Ню Йорк Таймс“. Разговорът с него, макар и проведен онлайн, ѝ дава ценни насоки за развитието на бранда. Друга вълнуваща среща е с мениджъра, отговарящ за дизайнерите, която я среща с други независими творци от различни краища на света, както и в Япония. Модната сцена в Ню Йорк вдъхновява родната дизайнерка със смелите стилистични решения и неочакваните комбинации, които в крайна сметка водят до впечатляващи резултати. Тя забелязва, че американците са по-освободени в изразяването на мнение и не се колебаят да покажат възторга си от даден дизайн. В Европа, дори когато нещо се харесва, реакциите са по-сдържани. Разликите в модната култура също ѝ правят впечатление – докато в Европа често се залага на практичност, в Ню Йорк могат да се видят най-различни екстравагантни визии в ежедневието.

Модел от колекцията на Аксел Харди за пролет 2025. Фото: Нено Вълковски Модел: Зари Баждарова – Мис Търновград

Едно от най-интересните нововъведения в партньорството е създаването на „Медийната стая“ — помещение, което е изпълнено с визии от различни дизайнери, включително и от „Аксел Харди“. Този творчески хъб привлича вниманието на водещи модни журналисти и стилисти. Модните творци не само създават нови концепции, но и имат възможността да изберат визии, които да бъдат публикувани в световни издания. Това е вълнуваща възможност за Аксел Харди, която вече може да се похвали с избрани визии от шестима стилисти, които включват нейни творения в свои композиции. Особено значимо е, че сред избраните тоалети са авангарден ръчен пуловер и рокля, които имат специално значение за самата дизайнерка — именно с тази рокля тя е получила първата си „Златна игла“ през 2019 година.

Бутикът, в който се предлагат тоалетите на Аксел Харди в Ню Йорк. Фото: Архив на Аксел Харди

Идеята за партньорство с „Флайинг Соло“ възниква преди две години, когато Аксел Харди се запознава с концепцията им за подпомагане на независими дизайнери. Възможността да представи своя бранд в Ню Йорк, а потенциално и в Париж, я убеждава, че това е правилната стъпка за развитието на модния бранд „Аксел Харди“. Най-голямото предизвикателство при навлизането в тази конкурентна среда е необходимостта от правилни решения в селекцията на модели както за търговията на дребно, така и за PR кампаниите. Тя знае, че успехът не идва мигновено и е подготвена за предстоящите предизвикателства. Бутикът „Флайинг Соло“ привлича специфична ниша клиенти, които ценят малките и независими брандове. Те не се впечатляват от масовата луксозна мода, а предпочитат устойчиво произведени, уникални дизайнерски продукти. Този аспект на концепцията на бутика го прави привлекателен за творци като Аксел Харди, чиято работа залага на индивидуалност и внимание към детайла.

Бутикът, в който се предлагат тоалетите на Аксел Харди в Ню Йорк. Фото: Архив на Аксел Харди

Аксел Харди не е дизайнер, който е завършил модно образование, но това ѝ позволява да експериментира свободно, без да се придържа стриктно към установените правила. „Не се страхувам да поема рискове. Свободата в дизайна е това, което ме вдъхновява най-много“, споделя творецът. В момента разработва спортно-артистична линия, вдъхновена от динамиката на Ню Йорк и новото позициониране на бранда ѝ в града. Убедена е, че тази енергия ще се отрази върху бъдещите ѝ колекции и ще допринесе за по-нататъшното развитие на бранда „Аксел Харди“.

Тагове: FlameImpressionАксел ХардиЛора ОраСохоФлайинг Соло

Вижте още

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

INTERNATIONAL FASHION CONNECTION СВЪРЗВА БАЛКАНИТЕ И СВЕТОВНАТА МОДА
Тенденции

INTERNATIONAL FASHION CONNECTION СВЪРЗВА БАЛКАНИТЕ И СВЕТОВНАТА МОДА

Най-популярни

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Ивет Бианки: oт „Златна игла“ до Кан

Ивет Бианки: oт „Златна игла“ до Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео