Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

от FLM
18.02.2016
Време за четене: 2 мин.
4018
A A
АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Зимните месеци отминават, слънцето се прокрадва бавно измежду облаците, а мислите все повече ни отвеждат към цветните пролетни градини и топлите вечери. Представяме на вашето внимание колекции пролет/лято 2016 г. на модните марки „Кристиан Диор”, „Шанел” и „Дона Карън”.

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

Дизайнерът Раф Симънс слага акцент върху белия цвят в една от последните си колекции за марката, а именно пролет-лято 2016. „Исках колекцията да носи чистота”, казва Симънс и точно това е определящо за моделите – те излъчват невинност и чистота – изящни, с прецизна изработка и в нежни кройки. Бялото е комбинирано с черно, синьо, сиво и няколко пастелни тона. Актуални са късите панталонки с къс топ, които се закопчават отстрани с деликатни бели копчета. Те са съчетани с черни сака в различна дължина. В колекцията не липсват и няколко екстравагантни дълги палта, бродирани с цветя от пайети и от шифон. Плетивата са представени от къси блузки на различни геометрични фигури върху бели топове. Полите и роклите са от красива изрязана коприна, а вълнообразните плисета подчертават женствеността на модела. Актуални за колекцията са класическите черни вълнени якета и същите във военен стил, ватирани палта и интересни сатенени шуби на райета. Аксесоарите също са изключително нежни и по деликатен начин допълват моделите. Чантите са цветни със сребърен и бронзов металик, светло индиго и червено. На вратовете на манекените блестят сребърни вратовръзки и семпли кръгли скъпоценни или полускъпоценни камъни, завързани със сладки розови панделки.

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

Пътуването със самолет е основна тема в света на модата напоследък. Не минава и седмица без някоя марка да представи по екстравагантен начин своя колекция на интересно място. „Модата се превърна в пътуващ цирк”, казват от „Вог”, а „Шанел” са известни със своите глобални дестинации – от Москва до Сеул и от Залцбург до Далас – модната къща е представяла колекции на всички тези места. Именно „летище” е темата и интериорът, около които модният гигант представя колекция пролет-лято 2016 година. Идеите на Карл Лагерфелд за това как трябва да изглежда едно „модно пътуване” представят изобилие от цветове, луксозни чантички и куфари, класически и поли тип „молив”, съчетани със сака в ретро кройка на каре. Моделите изобилстват от наслоени поли над панталони, пуловери около кръста и други, завързани около раменете. Те са гарнирани с бейзболни шапки, огромни огледални цветни очила с форма на „авиатор”, диадеми, бомбета, винтидж брошки и колиета. Нюансите са разнообразни – освен цветовите комбинации, които няма как да не забележим в моделите, се откроява и винаги актуалният деним.

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

АСИМЕТРИЯ И КЛАСИЧЕСКА ВИЗИЯ ЗА ПРОЛЕТ 2016

В контраст с ексцентричния Лагерфелд, колекцията на „Дона Карън” за сезон пролет-лято 2016 е на пръв поглед бизнес насочена. Дизайнерите на модната марка – Дао-Уи Чоу и Максуел Озбърн (Dao-Yi Chow and Maxwell Osborne), след оттеглянето на самата Дона Карън от едноименния й лейбъл, представят доста семплa колекция в цветовете бяло, сиво и черно и синьо. Моделите са минималистични, с нестадартни кройки и изрязани платове, наплъстени един върху друг. Преобладават раирани свободно падащи ризи в бяло и гащеризони върху бели тениски, тромави кройки, макси размери, удължени блейзъри, които преминават в рокли, както и поли на плисета. Няколко модела рокли са феерични, от прозрачна материя в синьо и черно и акцентират върху женствеността на формите. Други са с интересен печат на сгради, обзавеждане или лица. Акцент пада върху копчетата, които срещаме в предната и страничната част на саката, роклите, палтата и полите. Аксесоарите са малко и доста обрани – няколко клъч чанти в бяло и черно и обувки еспадрили в комбинация с три-четвърти чорапи.

Снимки:
1. – 4. Модели на „Кристиан Диор” от колекция пролет/лято 2016 г.
Фото: http://www.vogue.co.uk
5. – 8. Модели на „Шанел” от колекция пролет/лято 2016 г.
Фото: http://www.vogue.co.uk
9. – 12. Модели на „Дона Карън” от колекция пролет/лято 2016 г.
Фото: http://www.vogue.co.uk

Източник: www.vogue.co.uk

Тагове: Брой 82

Вижте още

Американска мечта в стила на Аксел Харди
Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео