Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

МАРКОВИТЕ ДРЕХИ – ОРИГИНАЛ ИЛИ MADE IN CHINA

от FLM
28.12.2007
Време за четене: 1 мин.
9506
A A
МАРКОВИТЕ ДРЕХИ – ОРИГИНАЛ ИЛИ MADE IN CHINA
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Днес темата за марковите дрехи става все по-актуална. Дилемата, дали марката прави дрехата или дрехата- марката, става все по-спорна и по-често обсъждана. На българския пазар навлизат все повече световни марки, доказали многократно името си с качество, стил и уникалност. Конкуренцията на модния пазар е огромна и за да се изяви и забележи дадена марка на него, тя трябва да заложи на оригиналност, качествени материи и професионална изработка. Брендингът заема все по-централна роля в условията на насищащия се наш пазар. Познатостта и асоциативната сила на марката е това, което кара потребителя да предпочете една или друга стока. Марката прави продукта уникален и трудно заменим, придавяйки му субективна добавена стойност в очите на целевия потребител.

За и против марковите дрехи в България

Българското общество е сравнително раздвоено в мнението си за марковите дрехи. Достатъчно красноречиви в това отношение са всички форуми по този вапрос. Те са пълни с различни и категорично противоположни становища. Едни смятат, че етикетът или марковият надпис не правят дадена дреха по-добра и е абсурдно да я оскъпяват с пъти в сравнение с нормалната и стойност. Други са на мнение, че марката заслужава цената си и предпочитат да имат малко на брой, но маркови дрехи. Ако се задълбочим в сравнението на стоките, ще стигнем до извода, че разликата между марковите и другите дрехи не е само в „етикета”. По-скоро той е доказателство за висококачествената материя, професионалната изработка и уникалния стил на даденат стока.

Когато говорим за „маркови дрехи”, трябва да уточним, че става дума за облеклата, които са от световно известна марка и чиито цени не са по джоба на всеки българин. Ситуацията се получава така, че голяма част от хората в България, особено в провинцията, получават месечна заплата, равняваща се на една или в най-добрия случай, на две маркови блузи. Изводът е, че обществото ни не е достигнало необходимото ниво на стандарт, в което можем да си позволим да носим не това, което имаме възможост, а това, което искаме. Всеки мечтае да има поне по една маркова дреха, но парите похарчени за нея, могат да бъдат използвани много по- рационално и за по-жизнено важни потребности.

Често хората смятат за позьорство и излишно разточителство хвърлянето на луди пари за шопинг. Но това е манията на 21 век, обхванала цял свят и днес тя се приема като нещо нормално. Не всяка марка успява да се задържи и докаже като бренд на световната модна сцена, но известни имена като- „D & G”, “Gucci”, “Prada”, “Fendi”, “Diesel”, “Roberto Cavalli, “Pucci”, “Chanel”, “Valentino”, “Armani” и стотици други са доказали своето качество, оригиналност и лична концепция.

Всеки почитател на дадена марка, може да открие стила си в нея, да избистри визията и да характеризира личността си. Тенденциите в облеклото и аксесоарите, в глобален аспект, се диктуват от световните асове на модата. Докоснал се веднъж до тях, човек може да разбере истинската разлика между „марка” и „менте”, висококачествени трайни материи и нискокачествени материали, семпла елегантност и прекалена простота, лукс и кичозност, професионализъм и профанност в изработката на дадена стока.

Безспорен е фактът, че днес се появяват все по-качествени и близки до оригинала ишлемета, внасяни от Турция, Китай и Корея. Но тяхната сила и привилегия пред марковите дрехи е еднинствено цената им. Ако се направи обаче съпоставка между ценаат и качеството на двата типа стоки, марковите дрехи многократно изпреварват в съревнованието. Евтиното често пъти излиза скъпо и обратното. В това са се убедили и продължават да се убеждават все повече и повече българи, потребители на маркови стоки.

Присъствието на ишлеметата на българския пазар не е лошо, тъй като наличието на конкуренция, действа стимулиращо за развитието на всички стоки на него, тя поддържа и подобрява нивото на качеството и технологията за изработката както на марковите, така и на другите продукти.

Потребителите са толкова много, че както се казва, за всяка стока си има купувач. Тенденциите за бъдещето са оптимистични за „марковите стоки”, защото с покачването на жизнения стандарт в България, който, въпреки бавните си темпове, е факт, ще се увеличи покупателната способност на българина и ще го превърне в потребител на висококачествени дрехи, обувки и аксесоари. Марката не прави дрехата, но тя дава самочувствие, гарантира стил и елегантност, допълва Европейската визия на българина.

Снимки:
1., 2.- Mаркови дънки и пръстен с логото на “Armani”.
3. Изчистена и стилна чанта на „Fendi”.
4. Обувки и чанта на световно известната марка „Prada”.
5.Спортните марки са също така висококачествени и световно известни.
6. Марков часовник на “Chanel”.
7., 8., 9. “Diesel” е една от най-предпочитаните и достъпни световни младежки марки на българския пазар.

Тагове: Брой 6

Вижте още

Американска мечта в стила на Аксел Харди
Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео