Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

TRIUMPH MUSIC SUPERSTARS – ЕКСКЛУЗИВНА ПРИКАЗКА ЗА СТИЛ, КЛАСА И НАСТРОЕНИЕ

от FLM
14.04.2008
Време за четене: 3 мин.
8566
A A
TRIUMPH MUSIC SUPERSTARS – ЕКСКЛУЗИВНА ПРИКАЗКА ЗА СТИЛ, КЛАСА И НАСТРОЕНИЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Танцовото шоу на Triumph представи обновената визия и колекция пролет-лято 2008 на марката

Почитатели и приятели на Triumph се събраха в Националния дворец на Културата, за да съпреживеят пролетното обновление на марката. Световното танцово шоу Triumph Music Superstars пристигна в нашата страна, за да представи по оригинален начин новия корпоративен дизайн на Triumph, както и хитовите тенденции при дамското бельо за сезона пролет-лято 2008. Чрез оригинална хореография унгарските изпълнители “нарисуваха” с танц ексклузивната промяна на световния концерн и отправиха лятно предизвикателство към дамите да открият своето модно превъплъщение. Повече от десет години Triumph избира този вдъхновяващ начин за представяне на своите колекции. Хореографията на шоуто се подготвя след среща с топмениджмънта на световния концерн, където се очертават ключовите акценти и послания към потребителите. Танцовият състав включва танцьори и модели, които се избират с кастинг всяка година. Участниците в шоуто трябва да отговарят на високи критерии – те трябва да имат перфектни тела, да умеят да танцуват и да дефилират. Световното танцово шоу пътува по целия свят и посещава всички Triumph-държави.

triumph music superstarstriumph music superstars

Сред приятелите на Triumph, които присъстваха на хитовото шоу, бяха посланикът на Италия в България Негово превъзходителство Джан Батиста Кампаньола и съпругата му Зохара Кампаньола, Ханс Ехард и Даниела Роджърс – ръководители отдел Маркетинг на “Triumph International”, Дора Блек – генерален директор на “Triumph International” София, народният представител Иво Атанасов, Мария Илиева – главен изпълнителен директор на «Юнион Банк», проф. Любомир Стойков, проф. Христо Кафтанджиев, Ставри Калинов, Мария Стефанова – председател на СЕМ, Катя и Здравко от дует «Ритон», Кристина Димитрова – победителка в конкурса “Покажи ми твоето Sloggi”, Силвия Кацарова, Деси Банова, Олга Ускова – президент на “New World Vision” и мн.др.

Triumph показва най-доброто от себе си

От януари 2008 г. световният гигант Triumph представи своя нов корпоративен дизайн навсякъде по света. Новото лого олицетворява глобалното единство в утвърждаването на марката Triumph. То има по-модерно и по-женствено въздействие, като се доближава повече до първоначалното значение на думата Triumph. Червеният цвят – символ на съблазън и чувственост, продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн. Коронката – символ на обаяние и вдъхновение – остава като важна съставна част от новото лого, но тя е видимо уголемена и всъщност е заключителен елемент от надписа. Новият шрифт е по-четивен и предоставя повече възможности за креативен комуникативен подход.

triumph music superstarstriumph music superstarstriumph music superstars

Вдъхновена от стремежа да разкрие и подчертае божественото във всяка жена, марката Triumph залага на това, да привлича и поражда желания, докосвайки се до емоционалната същност на женската природа

Началото

“Триумф Интернационал” принадлежи към най-големите производители на бельо в света. Основните марки на европейския концерн, които се предлагат в България, са Triumph® и sloggi®.

triumph music superstarstriumph music superstars

Фирмата е основана през 1886 година в град Хойбах, немската провинция Баден-Вюртенберг, с основен капитал от 2 000 златни марки и шест служителя. За малко повече от 100 години, от скромен шивашки цех за корсети, Triumph се превръща в мултинационална компания, която все още е семейна собственост.

Днес, със своите около 42 500 служители в повече от 140 страни по света, Triumph реализира оборот от 2,4 милиарда CHF (2006).

Триумфални успехи

В брой 7/2008 на авторитетното немско списание “Werben&Verkaufen“ («Реклама&Продажби»)е публикувана традиционната годишна класация на най-авторитетните марки за 2007 година от гледна точка на потребителите.
За първи път марка за бельо влиза в тази класация и това е Triumph, която е поставена на 7 място в категорията “Най-добра продуктова марка” (след нея са класирани “Nokia“ и “Nivea“), и на 4 място в категорията “Най-интензивно развиваща се марка” ( преди нея са “Sony Ericson“,“Panasonic“ и “Brise“). (вж Приложение 1)

triumph music superstarstriumph music superstars

Лятно предизвикателство от Triumph

Triumph отправя лятно предизвикателство към дамите да изберат своята роля – на фатална жена или нежна изкусителка. В зависимост от своите индивидуални предпочитания, те могат да постигнат различна и оригинална визия с колекцията бельо на световния концерн за сезона пролет-лято 2008.

Финес и чувственост са характерни за серията “Seduction”. Моделите привличат с иновационните си идеи, изключително качество, елегантна визия и комфорт. Различните кройки на сутиените осигурява женствени форми, привлекателно деколте и разнообразни решения за гърба. Подплънки, които могат да се свалят и презрамки, които могат се носят по различен начин, са допълнителна възможност за постигане на индивидуална визия.

triumph music superstarstriumph music superstarstriumph music superstars

Особено впечатляващ моден акцент за този сезон са разкошните бродерии и дантели в комбинация с еластичен тюл. Очарователни детайли като сатенени панделки и шнурчета, вплетени в презрамките, внасят допълнителен еротичен елемент. Брандирани метални токи за регулиране на презрамките или бродерии с логото на Triumph подчертават ексклузивния характер на тази серия.

Стремежът към красота и перфектен външен вид определят визията на другия хит за този сезон – серията “Curves”. Моделите са като «втора кожа» и са незабележими дори под плътно прилепнали дрехи. Те са изработени от еластичен сатен – едноцветен или с раирана оптика, или от “дишащата” материя „Sensitive“- Eurojersey® с принтове на дребни цветчета. Модните цветове – черно и кремаво, привнасят допълнително секси излъчване на притежателките на женствени извивки.

triumph music superstarstriumph music superstars

Да подчертае красотата на пищните закръглени форми и да осигури оптимален комфорт при носене – това е целта, която си поставя серията “Modern Shape”. Моделите комбинират модна визия и функционалност. Специалните кройки оптически намаляват с един размер големината на чашките и спомагат за оформянето на красиво деколте. Луксозни елементи като красиви бродерии върху тюл и функционални допълнения като силиконови ленти и вградени еластични банели спомагат за постигането на максимален ефект. Цветовете са актуалните за сезона – ванилия, розова пудра, мляко с кафе.

Младите дами могат да изберат своето модно превъплъщение с линията “Miss Triumph” на световния концерн. Летни пастелни цветове, десени на дребни цветчета и декоративна дантела с вградена панделка при линията на деколтето и талията – всичко това създава усещане за свежест и невинност. Неустоими са цветовите комбинации от интензивни нюанси като виолетово, ярко зелено и синьо с бяло. Кройките на подплатените сутиени с Push-up ефект са дръзки и секси. Презрамките могат да се носят кръстосани на гърба или през врата.

triumph music superstarstriumph music superstars

Тази година Triumph обещава динамична и елегантна лятна почивка. Световният лидер отправя примамлива покана към дамите да посетят най-ексклузивните летни клубове по света. Ето защо марката подчинява различните фешън теми от колекцията Бански костюми за сезона пролет-лято 2008 на мотото “Избери своя клуб!”. В моделите доминират оригинални флорални мотиви и десени с животински шарки. Цветовете наподобяват мечтания слънчев загар – кафяво, оранжево, класиката – черно и бяло или страстта – червено. Класическите морски цветове като синьо, бяло и червено са истинско вдъхновение за безкрайно забавление. Златни и сребърни верижки и материи с блестяща повърхност, гарантират завършена луксозна визия. Плажните аксесоари – чанти, джапанки и модният акцент за този сезон – кафтаните от леко прозрачни фини материи са изискано допълнение към банските костюми.Така Triumph подарява на всяка дама възможността да представи себе си по изненадващ и разнообразен начин, независимо дали е на плажа или пък в някой клуб.

triumph music superstarstriumph music superstars

ВИДЕО:

Световно танцово шоу "Triumph Music Superstar" (Първа част)

Световно танцово шоу "Triumph Music Superstar" (Втора част)

Световно танцово шоу "Triumph Music Superstar" (Трета част)

Световно танцово шоу "Triumph Music Superstar" (Четвърта част)

Фото: © Надежда Корчева

Тагове: Брой 9

Вижте още

Американска мечта в стила на Аксел Харди
Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео