Нимек внедри автоматизирана система по проект
Днес, 06.08.2020 в конферентната зала на хотел Чарлино плаза, екипът на фирма НИМЕК ООД представи резултатите от успешно изпълнен проект BG16RFOP002-3.004-0117-C01 Пилотни и демонстрационни инициативи за ефективно използване на ресурсите в "НИМЕК" ООД.
"НИМЕК" ООД е дружество, специализирано в производството на горно дамско облекло. Проектът е насочен към повишаване на ресурсната ефективност на фирмата и постигане на положителен ефект върху опазване на околната среда, чрез внедряване на пилотно за България технологично решение, представляващо производствена иновация, насочено към подобряване начина на производство на продуктите.
Основен предмет на проекта е осъществяването на инвестиции в ДМА, свързани с разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект, чрез комплексно технологично решение за промяна на процеса на изработка на дамски облекла, състоящо се от автоматизирана система за кроене и шевен автомат за пенсове и басти.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. Общата стойност на проекта е 851 268.00 лв., от които 436 233.43 лв. от Европейски фонд за регионално развитие и 76 982.37 лв. национално финансиране.
Прочетено: 2129 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Август 2020
СЪЗДАДОХА ДЪНКИ С ЦИФРОВА ИДЕНТИЧНОСТ
Колекцията от 9 части „Новата представа за дънки“, на компанията The R Collective в партньорство с Levi’s, е придружена от сканиращи QR етикети, което предлагат 4 цифрови „преживявания“ на клиента. Те включват информация за веригата на доставката, енергоспестяващи съвети за пране и сушене, предложения за рестайлинг и удължаване на живота на продукта и съвети за последвалото ѝ рециклиране.
QR кодовете на етикетите се произвеждат от компаниите Avery Dennison и Internet of Things platform Evrythng. Колекцията вече е достъпва за предварителна продажба на уеб сайта на The R Collective и в магазина на Levi’s в хонгконгския мол K11 Musea. Дънките са изработени с технологията на Levi’s за използване на дънкови отпадъци.
Снимка: Модел от колекция „Новата представа за дънки“.
Фото: https://www.voguebusiness.com/technology/a-new-denim-collection-gives-jeans-a-digital-identity-r-collective
Източник: https://www.voguebusiness.com/technology/a-new-denim-collection-gives-jeans-a-digital-identity-r-collective
Прочетено: 2251 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
НАСТЪПИ ЕРАТА НА ДИГИТАЛНОТО МОДНО ШОУ
Лондонската седмица на модата за мъже ще бъде заменена от полово неутрална дигитална платформа, която ще бъде публикувана на уеб сайта на LFW и ще излъчва модите ревюта от 12 до 14 юни. Платформата ще даде достъп на потребителите до интервюта, подкастове, уебинари и дигитален шоурум.
Наскоро отменената Нюйоркска седмица на модата все още не се е намерила дигитално решение на проблема, но за сметка на това модната седмица в Париж и Милано ще се излъчва онлайн през юли.
Шанхайската седмица на модата вече се проведе онлайн през март, последвана от ревютата “Stay-at-Home Catwalk” на G-Star Raw и “Work from Home Fashion Show” на Betabrand. А на 1 май YouTube бе домакин на първото си модно ревю от вкъщи организирано от модната редакторка на Кари Ройтфелд с цел набиране на средства за фондацията amfAR.
Снимка: Смартфони.
Фото: https://www.voguebusiness.com/technology/the-digital-fashion-show-playbook-lfw-pfw-mfw
Източник: https://www.voguebusiness.com/technology/the-digital-fashion-show-playbook-lfw-pfw-mfw
Прочетено: 2252 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
ДИЗАЙНЕРИ С ПЕТИЦИЯ ЗА ОБНОВЯВАНЕ НА МОДНИЯ КАЛЕНДАР
Модни дизайнери и мениджъри на дребно публикуваха колективен призив за по-разумен календар на 12 май. Изискванията им са за доставка на артикули по магазините за определения сезон и отстъпки в неговия край, а не в средата. Чрез връзка в Zoom дизайнерът Dries van Noten и изпълнителните директори на Lane Crawford и Altuzarra обясниха, че петицията за нов моден календар ще предотврати големи загуби за индустрията.
Досега петицията е подписана от имена като Nordstrom, Bergdorf Goodman, Holt Renfrew, Mytheresa, Harvey Nichols, Tory Burch и Pierre-Yves Roussel, Marine Serre, Craig Green, Gabriela Hearst и Mary Katrantzou.
Снимка:
1. По време на модно ревю.
Фото: https://www.voguebusiness.com/fashion/designers-and-retailers-sign-petition-to-overhaul-the-fashion-calendar-dries-van-noten-altuzarra-lane-crawford
Прочетено: 2251 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
СВЕТЪТ НА МОДАТА БЪРЗО ОТКЛИКНА НА ПРИЗИВИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА
Френската компания LVMH изпълни искането на правителството за снабдяване с дезинфектант за 72 часа, а „Прада“ от своя страна за по-малко от месец произведе 80 000 медицински облекла и 110 000 предпазни маски.
Китайската New World Development произвежда антибактериални и антивирусни маски за лице NanoDiamond, а дългосрочният план на NWD, заедно с нанотехнологичната компания Master Dynamic Limited, е да разработят специално покритие, увиващо вирусите.
Британските дизайнери Фийби Иглиш, Холи Фюлтън и Бетани Уилиямс пък създават организацията Emergency Designer Network, с която към момента са произвели 5000 комплекта медицинско работно облекло.
Снимка:
1. Производство на маски.
Фото: https://www.voguebusiness.com/companies/the-implications-of-fashions-pivot-to-ppe-production-covid-19
Прочетено: 2252 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 106: КИАРА ФЕРАНИ И СЪПРУГЪТ Ѝ ФЕДЕЗ СЪБРАХА НАД 3 МИЛИОНА ЕВРО ЗА БОРБАТА С КОРОНАВИРУСА
БРОЙ 106: МОДНАТА ИНДУСТРИЯ В ПОМОЩ НА КРИЗАТА С КОРОНАВИРУСА
БРОЙ 106: CONDÉ NAST ITALY С БЕЗПЛАТНИ ДИГИТАЛНИ ИЗДАНИЯ
БРОЙ 105: БРАЙЪН ФИЛИПС ЗАТВАРЯ BLACK FRAME
БРОЙ 105: КАКВА Е СТРАТЕГИЯТА ЗА ЗАВРЪЩАНЕТО НА FOREVER 21 НА ПАЗАРА?
БРОЙ 105: ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯТА Е ЦЕНТРАЛНИЯТ ФОКУС НА ТЕХНОЛОГИЧНИЯ ИНКУБАТОР НА Л'ОРЕАЛ