УСТОЙЧИВОСТТА Е КОНКУРЕНТНА НЕОБХОДИМОСТ ЗА МОДНИТЕ МАРКИ
По време на Ковид кризата, марките трябва да докажат своята устойчивост на пазара. Според „Маккинзи енд Къмпани”, 75% от клиентите заменят любими си брандове, заради ситуацията с пандемията. Това е сериозен проблем за марките, защото очакват лоялност от редовните си купувачи. Наблюдава се силно търсене към устойчивост на продуктите. Проучване доказва, че с настъпилата пандемия, аудиторията търси повече рециклируеми продукти, които лесно да преминат към кръговата икономика.
Източник: https://www.dedagroupstealth.com/news/ambassador-luca-tonello-sustainability
Снимка: https://www.dedagroupstealth.com/news/ambassador-luca-tonello-sustainability
Прочетено: 1202 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 111, Март 2021
ПРОДАЖБИТЕ НА „ГУЧИ“ НЯМАЛЯХА, КОЕТО СЕ ОТРАЗИ ВЪРХУ KERING
Определено от 2020 година, не се очакваше силен ръст в продажбите на скъпите марки. „Гучи“ отбеляза 22% загуба на годишна база. Все пак марката остава основната сила на Kering и отговаря за 2/3 от оборота на компанията. Не само Kовид кризата е причина за спад на продажбите на марката, но и естетиката на колекциите, които вече не се разглеждат като свеж продукт. Марката „Гучи“ е започнала да прави фини промени в колекциите си, като въвежда по-класически модели дамски чанти. Флорентинската модна къща ще донесе нова ера на потребители, търсещи лукс по време на пандемия.
Източник: https://fashionunited.com/news/business/gucci-s-sales-have-lost-momentum-affecting-kering-s-recovery/2021021838189
Снимка: https://www.pinterest.com/pin/508554982911208799/
Прочетено: 1195 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 111, Март 2021
ДИГИТАЛИЗИРАНЕ НА РАБОТНИЯ ПРОЦЕС В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ
Със сигурност може да кажем, че Ковид промени бизнеса и създаде иновативни начини за цифрови решения в рамките на модната индустрия. Пандемията доведе първите технологични решения в света. От гостуването на виртуални модни подиуми до експерименти с виртуални шоуруми. Това даде начало на марките за устойчиво прогресивно бъдеще. „Найк“, „Келвин Клайн“ и „Гес“ се обърнаха към пазарният лидер на модни решения Pixelpool. Брандовете могат да използват собствени виртуални мостри с помощта на 3D софтуер, като това дава възможност за устойчиво и икономично решение. Услугата на приложението може да се развие дотам, че да се създаде реалистична среда на виртуален магазин.
Източник: https://fashionunited.com/news/business/digitising-the-fashion-industry-s-workflow-for-the-future/2021021938229
Снимка: 3D визуализиране от Pixelpoll; https://www.pixelpool.com/3d-retail-visualization/#lg=1&slide=9
Прочетено: 1203 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 111, Март 2021
„НЮ БАЛАНС“ ПУСНА КОЛЕКЦИЯ С БЕЙЗБОЛНАТА ЗВЕЗДА ФРАНСИСКО ЛИНДОР
Американската марка „Ню Баланс” пусна първата по рода си колекция за бейзболни аксесоари, обувки и облекла. Световната марка се обърна към Франсиско Линдор, който стана посланик на марката, а моделите отразяваха пътя му от Пуерто Рико до Ню Йорк. Обувките “The Lindor 1” са в два цвята, а надписите „Бъди последователен“ и „Бъди позитивен“ са включени в колекцията и могат да бъдат намерени в облеклото и върху езика на всички обувки.
Източник: https://fashionunited.uk/news/fashion/new-balance-links-with-baseball-star-francisco-lindor-for-signature-shoe/2021022353791
Снимка: Обувки „Линдор 1”; https://www.newbalance.com/pd/lindor-1/TLINDV1-36096.html
Прочетено: 1193 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 111, Март 2021
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 110: СЪСТАВЕТЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛЕН ПЛАН ЗА ДЕЙСТВИЕ ЗА СВОЯ БИЗНЕС
БРОЙ 110: Българска Модна Асоциация участва в Европейския проект FASCINATE
БРОЙ 109: FASHION CONNECTORS е вече тук
БРОЙ 107: Нимек внедри автоматизирана система по проект
БРОЙ 107: СЪЗДАДОХА ДЪНКИ С ЦИФРОВА ИДЕНТИЧНОСТ
БРОЙ 107: НАСТЪПИ ЕРАТА НА ДИГИТАЛНОТО МОДНО ШОУ
БРОЙ 107: ДИЗАЙНЕРИ С ПЕТИЦИЯ ЗА ОБНОВЯВАНЕ НА МОДНИЯ КАЛЕНДАР
БРОЙ 107: СВЕТЪТ НА МОДАТА БЪРЗО ОТКЛИКНА НА ПРИЗИВИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА