ДИЗАЙНЕРКАТА НА ALEGRA НАПРАВИ ЕКСКЛУЗИВНА МОДНА ПРЕЗЕНТАЦИЯ В ГРАНД ХОТЕЛ „МИЛЕНИУМ“

ДИЗАЙНЕРКАТА НА ALEGRA НАПРАВИ ЕКСКЛУЗИВНА МОДНА ПРЕЗЕНТАЦИЯ В ГРАНД ХОТЕЛ „МИЛЕНИУМ“

* Дизайнерката на ALEGRA направи ексклузивна модна презентация в Гранд Хотел „Милениум“

Ивана Стоянова

Дизайнерката на модния бранд ALEGRA Радостина Илиева бе специален гост на среща на Business Lady Club EXCLUSIVE, поканена лично от г-жа Мила Захариева - президент на организацията. Събитието се състоя на 28 април в столичния Grand Hotel Millennium по време на изискана вечеря и коктейл, а основната тема беше „Красота по време на пандемия“.

Радостина Илиева

Радостина Илиева

Радостина Илиева

Радостина Илиева разказа на присъстващите за създаването на бизнеса си и тънкостите при управлението му. Отговори и на въпросите какво е отношението към красивото облекло и дали красивата дреха е само за празник или е необходимост, за да се чувстваме добре и по време на пандемия. Обяви предстоящата бизнес линия на модна къща ALEGRA и направи ексклузивна презентация на част от новата си колекция за членовете на клуба. Известните модели Антоанета Боянова и Никол Предьова представиха избрани аутфити от най-новите предложения на марката по време на кратко ревю с мултимедийна презентация.

Колекция “SERENITY” 2021 съчетава класически линии с нов модерен привкус. Цветовете са в нежни меки тонове на синьо, опушено лилаво и розов кварц, подсилени с камъни сваровски и ръчни инкрустации. При създаването на облеклата са използвани висококачествени материи, като коприна, френска дантела, италиански тюл, органза и фин жоржет.

Радостина Илиева

Радостина Илиева

Радостина Илиева

Радостина Илиева

Сватбената линия е предназначена за булката на 2021-а, която иска да бъде облечена в лека и фина рокля с дантелени елементи. Нежните буфан ръкави, които са сред тенденциите за следващия сезон, също присъстват в аутфитите, като им придадат по-голяма ефирност. В официалната част от колекция “SERENITY”, насочена към абитуриентите на 2021 г., ясно личат креативният подход и оригиналността на дизайнерката Радостина Илиева. В основата на визиите е прецизността и иновативната структура на всеки детайл, съчетани с блясък и елегантност.

В края на презентацията Радостина Илиева благодари за топлото отношение на всички присъстващи и съобщи, че членовете на клуба могат да се възползват от преференциални цени при покупка от сватбен бутик ALEGRA. Бизнес дамата също обяви, че е готова да се включи в бъдещи активности на организацията и да подкрепи каузите й. Сред гостите на събитието, организирано от г-жа Мила Захариева – президент на Business Lady Club EXCLUSIVE, бяха Мария Шукерова – председател на Асоциацията на синдиците в България, Росица Иванова - Стойчева – председател на Българска съдийска асоциация, ландшафтен архитект Добромира Лулчева и други авторитетни бизнес дами.

Радостина Илиева

Радостина Илиева

Радостина Илиева

Снимки:

  1. Радостина Илиева и Антоанета Боянова преди началото на срещата.
  2. Радостина Илиева и г-жа Мила Захариева – президент на Business Lady Club EXCLUSIVE.
  3. Радостина Илиева запознава членовете на клуба със своя бизнес.
  4. – 7. Модна презентация на Радостина Илиева.
  5. – 9.  Радостина Илиева и г-жа Мила Захариева с гости на събитието.
  6. Рокля от колекция SERENITY на модния бранд ALEGRA.

Фото: Хайлайф




Прочетено: 1737 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 112, Май 2021

G-STAR RAW: УСТОЙЧИВ ПИОНЕР СРЕД ОСНОВНИТЕ МАРКИ ДЕНИМ

G-Star Raw се ангажира с устойчивостта на производството си на дънки, като се стреми да сведе до минимум въздействието на продуктите си върху околната среда. Тя си поставя високи цели, като една от тях е през 2025 г. поне 75% от нейното производство да бъде от органични или рециклирани материали. Марката се надява до 2030 г. това да важи за цялата й продукция.

Снимка: Аутфит на G-Star Raw.

Новини

Фото и източник: https://fashionunited.com/news/fashion/g-star-raw-a-sustainable-pioneer-among-the-major-denim-brands/2021042639624




Прочетено: 1694 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 112, Май 2021

„СВАРОВСКИ“ РАЗКРИВА НОВА ИДЕНТИЧНОСТ

Марката „Сваровски“ променя своята идентичност. Кристалите, които предлага ще можем да ги видим във всякакви форми. Светът на „Сваровски“ ще е мястото, където се сблъскват науката, магията и елегантността. Също така брандът променя дизайна на магазините, за да се пренесем във въображаемия им кристален свят, щом прескочим прага.  

Снимка: Магазин „Сваровски“.

Новини

Фото и източник: https://fashionunited.com/news/business/swarovski-reveals-new-brand-identity-and-store-redesign/2021022338284




Прочетено: 1685 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 112, Май 2021

„ТИМБЪРЛЕНД“ ИЗГРАЖДА ПЪРВАТА СИСТЕМА ЗА ДОСТАВКА НА РЕГЕНЕРАТИВНА ГУМА

 

„Тимбърленд“ ще осъществи първата в света система за доставка на регенеративна гума за производство на обувките си. През 2023 г.се очаква да бъде пусната първата обувка от този материал. По проекта марката работи заедно с американските производители на дрехи Vans и „Дъ Норт фейс”, както и с тяхната майка компания  VF Corporation. Тази стъпка ще допринесе  за устойчивостта на марката, която се стреми към по-екологично бъдеще.

Снимка: Обувки „Тимбърленд“

Новини

Фото и източник: https://fashionunited.com/news/business/timberland-plans-to-build-the-first-regenerative-rubber-supply-system/2021042739641




Прочетено: 1684 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 112, Май 2021

„ШАНЕЛ“ ЩЕ СИ ПАРТНИРА С КЕЙМБРИДЖ

Френска модна къща „Шанел” се обединява с университета „Кеймбридж“  в областта на устойчивото развитие, за да се съсредоточи върху своето бъдеще. В партньорството ще бъдат включени образователни програми за устойчивост, иновативни проекти и стипендии. „Шанел” вярва, че това партьорство, ще повлияе положително върху бизнеса.

Новини

Снимка: Колекция есен/зима 2021.
Фото и източник: https://fashionunited.com/news/business/chanel-announces-sustainability-partnership-with-the-university-of-cambridge/2021042739638




Прочетено: 1683 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 112, Май 2021

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 111: УСТОЙЧИВОСТТА Е КОНКУРЕНТНА НЕОБХОДИМОСТ ЗА МОДНИТЕ МАРКИ
   БРОЙ 111: ПРОДАЖБИТЕ НА „ГУЧИ“ НЯМАЛЯХА, КОЕТО СЕ ОТРАЗИ ВЪРХУ KERING
   БРОЙ 111: ДИГИТАЛИЗИРАНЕ НА РАБОТНИЯ ПРОЦЕС В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ
   БРОЙ 111: „НЮ БАЛАНС“ ПУСНА КОЛЕКЦИЯ С БЕЙЗБОЛНАТА ЗВЕЗДА ФРАНСИСКО ЛИНДОР
   БРОЙ 110: СЪСТАВЕТЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛЕН ПЛАН ЗА ДЕЙСТВИЕ ЗА СВОЯ БИЗНЕС
   БРОЙ 110: Българска Модна Асоциация участва в Европейския проект FASCINATE

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing