НЯМАШЕ ПУБЛИКА НА РЕВЮТО НА ДЖОРДЖО АРМАНИ

НЯМАШЕ ПУБЛИКА НА РЕВЮТО НА ДЖОРДЖО АРМАНИ

 

Джорджо Армани представи колекция на седмицата на модата в Милано, но в празна зала, заради разпространението на коронавирус. Сутринта преди шоуто дизайнерът обяви, че вместо пред публика, ревюто ще се излъчи на живо на сайта на марката.

Armani

В изявлението се подчертава, че това решение е взето с цел да се „гарантира доброто състояние“ на гостите, поканени на ревюто.
На влизане в сградата, Джорджо Армани е забелязан да носи предпазна маска, както и други участващи в ревю-спектакъла, включително моделът Бела Хадид.

Снимка:

  1. Джорджо Армани на пристигане на ревюто си по време на седмицата на модата в Милано.

Фото: Reuters / Alessandro Garofalo
Източник: https://www.insider.com/giorgio-armani-milan-fashion-week-empty-room-livestream-coronavirus-2020-2


Коментари (0)



Прочетено: 182 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 106, Април 2020

МОДНИ БРАНДОВЕ ОТМЕНИХА КРУИЗНИТЕ СИ ШОУТА ЗАРАДИ КОРОНАВИРУСА

Заради разпространението на коронавируса много от световните модни брандове отмениха круизните си шоута, чрез които показват пред публика колекциите си отвъд модните столици – Париж, Милано, Лондон и Ню Йорк.

„Диор“ отмениха своето шоу, предвидено да се състои на 16 март в Италия. „Бърбъри“ бяха насрочили априлско шоу в Шанхай Ралф Лорен отмени предстоящото си ревю с предложения за сезон есен 2020, насрочено за април в Ню Йорк. „Шанел“ отложи за втори път шоуто си Métiers d'Art в Пекин, което беше планирано за този май. „Гучи“ планираха да покажат новите си предложения в Сан Франциско през май. „Прада“ отмениха планирано курортно шоу в Токио и Япония в края на май. „Версаче“ също отложи шоуто си, предвидено да се проведе на 19 май в САЩ.

МОДНИ БРАНДОВЕ ОТМЕНИХА КРУИЗНИТЕ СИ ШОУТА ЗАРАДИ КОРОНАВИРУСА

Снимка:

  1. Търговска улица в частта на SoHo в Ню Йорк остава празна, заради епидемията от коронавирус.

Фото: Stephen Lovekin/Shutterstock

Източник: https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/how-coronavirus-effecting-fashion-industry-trade-shows-stock-prices-1203508244/
Коментари (0)



Прочетено: 182 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 106, Април 2020

МАСКИТЕ СТАНАХА ПОПУЛЯРЕН МОДЕН АКСЕСОАР

Вдъхновен от глобалния страх от коронавируса, хърватският моден дизайнер  Зоран Арагович пусна своя собствена „весела“ колекция от антивирусни маски. Те не предлагат никаква защита срещу COVID-19, който продължава да се разпространява по целия свят, но това не спира клиентите да носят аксесоара. „Това не са медицински маски, а весели модни аксесоари“, подчертава дизайнерът. Според него най-добрия начин за борба със страха от вируса е позитивността.

Masks

Модната марка „Фенди“ също създаде 100% копринена коронавирус маска, изцяло покрита с логото на бранда. Въпреки високата цена от 190 евро, продуктът беше изчерпан. „Луи Вюитон“ също е сред брандовете, които направиха своя прочит на маската като моден аксесоар.

Други компании, като Kering – собственик на луксозните къщи „Гучи“, „Баленсиага“ и „Ив Сен Лоран“, са готови да започнат производството на медицински маски за хората, които работят в опасни условия.

Снимка:

  1. Маската като предпочитан аксесоар по време на лондонската седмица на модата.

Фото: PA/EPA / https://metro.co.uk/2020/02/14/face-masks-appear-london-fashion-week-coronavirus-fears-hit-numbers-12240778/
Източници:
https://www.scmp.com/lifestyle/fashion-beauty/article/3073890/fighting-coronavirus-positivity-masks-fashion-designer
https://qz.com/1823581/fashion-brands-are-trying-to-make-medical-masks-to-fight-covid-19/

http://moroccanladies.com/fashion-news/fendis-ff-logo-pollution-masks-sold-e-190-amid-coronavirus-outbreak-31759
Коментари (0)



Прочетено: 185 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 106, Април 2020

СКАНДАЛ С „ПУМА“ ЗАРАДИ МАРАТОНКИ, ПРИЛИЧАЩИ НА ХИТЛЕР

 

Чифт маратонки на марката „Пума“ предизвикаха вълна от спорове, след като беше казано, че дизайнът им наподобява лицето на Адолф Хитлер. Черните елементи и езикът на "Storm Adrenaline", които се продават на дребно за 75 британски лири във Великобритания или 44,99 долара в САЩ, бяха оприличени на прическа и мустаците на нацисткия диктатор.
Това предизвиква недоволство в социалните мрежи, а потребителите са убедени, че това не е случайно, имайки предвид, че основателите на бранда са Рудолф и Адолф Даслер са поддръжници на нацисткия режим.

Puma

Снимка:

  1. Маратонките “Storm Adrenaline” на „Пума“.

Фото: © Puma
Източник: https://www.dailymail.co.uk/news/article-8082073/New-Puma-trainers-mocked-looking-like-Nazi-leader.html


Коментари (0)



Прочетено: 187 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 106, Април 2020

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 105: ПОЧИНА ФРЕНСКИЯТ ДИЗАЙНЕР ЕМАНУЕЛ УНГАРО
   БРОЙ 105: РАФ СИМОНС СЪС СОБСТВЕНА ЛИНИЯ СПОРТНИ ОБУВКИ
   БРОЙ 105: ФИЙБИ УОЛЪР-БРИДЖ ПРОДАВА КОСТЮМА СИ ОТ НАГРАДИТЕ ЗЛАТЕН ГЛОБУС В ПОДКРЕПА НА АВСТРАЛИЯ
   БРОЙ 105: "КЕНЗО" ЩЕ ПРОПУСНЕ МЪЖКАТА СЕДМИЦА НА МОДАТА В ПАРИЖ
   БРОЙ 105: АШЛИ ГРЕЪМ И PRONOVIAS СЪЗДАВАТ ПЛЮС-САЙЗ СВАТБЕНА КОЛЕКЦИЯ







 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино





Модерните сайтове:   Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли