СЕДМИЦА НА МОДАТА В КИТАЙ СЕ ПРОВЕДЕ БЕЗ ПУБЛИКА
По време на седмицата на модата в Китай бяха представени колекции есен/зима 2020 на дизайнери като Peng Jing и Джоу Ли, но в празна зала. Въпреки това помещението беше подготвено както обикновено, тъй като спектакълът се предаваше на живо онлайн. Това последва провеждането на Шанхайската седмица на модата, която премина в цифров формат още през месец март.
Онлайн сайтът за електронна търговия Secoo беше официален партньор на събитието. Той излъчи над 100 модни ревюта и презентации онлайн до 7 май. Някои събития ще могат да се гледат и в Youtube, като се очаква скоро да достигнат до 500 000 онлайн зрители.
Снимка:
- Модели представят колекция от китайския дизайнер Джоу Ли в празна зала.
Фото: REUTERS / https://www.thenational.ae/lifestyle/luxury/china-fashion-week-takes-place-without-an-audience-in-pictures-1.1014842#5
Прочетено: 1398 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
КАК ДА ГЛЕДАТЕ НА ЖИВО ШОУТО НА ДЖОРДЖО АРМАНИ ЕСЕН 2020?
Джорджо Армани заяви, че есенното шоу на неговата марка се е провело на затворени врати, „като се има предвид скорошното развитие на коронавируса в Италия”.
Спектакълът се е състоял на 23 февруари в празен театър, без преса и публика. Излъчвал се е на живо онлайн в 16:00 CET/ 10 ч. EST.
Снимка:
- Джорджо Армани с моделите, които представят колекцията му есен 2020.
Фото: Courtesy
Прочетено: 1399 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
КАКВО ОЗНАЧАВА ПЪРВАТА СЕДМИЦА НА ДИГИТАЛНАТА МОДА В ШАНХАЙ ЗА МАРКИТЕ И ДИЗАЙНЕРИТЕ?
Заради пандемията Covid-19, организаторите на Седмицата на модата в Шанхай предадоха цялото събитие онлайн. Повече от 150 дизайнери и марки представиха своите колекции от 24-ти до 30-ти март чрез Tmall – платформа за електронна търговия на Alibaba Group. Някои от участниците се включиха във видео разговор, за да споделят вдъхновението си с фенове. Опцията „Виж сега, купи сега” също беше достъпна на събитието и потребителите имаха възможността да закупят продукти от миналия сезон или да поръчат предварително новите аксесоари и дрехи от есенните колекции.
Само през първия ден гледанията достигнаха до 2,5 милиона, а до края на седмицата на модата, посещаемостта на събитието надхвърли 11 милиона.
Снимка:
- Модели по време на събитието.
Фото: Alizia.com
Прочетено: 1396 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
ИНОВАЦИИ ПРЕЗ СЕДМИЦАТА НА МОДАТА 2020 ГОДИНА
С развитието на пандемията дизайнерите трябваше да прилагат творчеството си не само за колекциите, но и за това как и къде ще бъдат произведени и представени. Ангел Чен създаде колекция у дома и стратегически представи презентация в пет различни онлайн платформи. Режисурата на моделите беше дело на самата Чен, координирана чрез видеовръзка.
Снимка:
- Trendshop
Източник: https://au.fashionunited.com/news/fashion/2020-fashion-week-innovations/2020050112141
Прочетено: 1395 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
ДИГИТАЛНА КНИГА ЗА ДИГИТАЛНИ РЕВЮТА
Лондонската седмица на модата за мъже ще бъде заменена с дигитална платформа, която се намира в уебсайта на LFW. Седмицата на дигиталната мода ще се състои от 12-ти до 14-ти юни. Платформата ще представи на членовете на обществеността и на търговията достъп до интервюта, подкасти и дигитални салони. Потребителите ще могат да купуват от съществуващи колекции, а търговците ще могат да поръчат за следващия сезон. Бъдещето на модните ревюта вещае да бъде цифровизирано.
Източник: https://www.voguebusiness.com/technology/the-digital-fashion-show-playbook-lfw-pfw-mfw
Прочетено: 1395 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 106: НЯМАШЕ ПУБЛИКА НА РЕВЮТО НА ДЖОРДЖО АРМАНИ
БРОЙ 106: МОДНИ БРАНДОВЕ ОТМЕНИХА КРУИЗНИТЕ СИ ШОУТА ЗАРАДИ КОРОНАВИРУСА
БРОЙ 106: МАСКИТЕ СТАНАХА ПОПУЛЯРЕН МОДЕН АКСЕСОАР
БРОЙ 105: ПОЧИНА ФРЕНСКИЯТ ДИЗАЙНЕР ЕМАНУЕЛ УНГАРО
БРОЙ 105: РАФ СИМОНС СЪС СОБСТВЕНА ЛИНИЯ СПОРТНИ ОБУВКИ
БРОЙ 105: ФИЙБИ УОЛЪР-БРИДЖ ПРОДАВА КОСТЮМА СИ ОТ НАГРАДИТЕ ЗЛАТЕН ГЛОБУС В ПОДКРЕПА НА АВСТРАЛИЯ
БРОЙ 105: "КЕНЗО" ЩЕ ПРОПУСНЕ МЪЖКАТА СЕДМИЦА НА МОДАТА В ПАРИЖ
БРОЙ 105: АШЛИ ГРЕЪМ И PRONOVIAS СЪЗДАВАТ ПЛЮС-САЙЗ СВАТБЕНА КОЛЕКЦИЯ