СЕДМИЦА НА МОДАТА В КИТАЙ СЕ ПРОВЕДЕ БЕЗ ПУБЛИКА

СЕДМИЦА НА МОДАТА В КИТАЙ СЕ ПРОВЕДЕ БЕЗ ПУБЛИКА

По време на седмицата на модата в Китай бяха представени колекции есен/зима 2020 на дизайнери като Peng Jing и Джоу Ли, но в празна зала. Въпреки това помещението беше подготвено както обикновено, тъй като спектакълът се предаваше на живо онлайн. Това последва провеждането на Шанхайската седмица на модата, която премина в цифров формат още през месец март.

Онлайн сайтът за електронна търговия Secoo беше официален партньор на събитието. Той излъчи над 100 модни ревюта и презентации онлайн до 7 май. Някои събития ще могат да се гледат и в Youtube, като се очаква скоро да достигнат до 500 000 онлайн зрители.

Снимка:

  1. Модели представят колекция от китайския дизайнер Джоу Ли в празна зала.

Фото: REUTERS / https://www.thenational.ae/lifestyle/luxury/china-fashion-week-takes-place-without-an-audience-in-pictures-1.1014842#5

 

Източник: https://www.thenational.ae/lifestyle/luxury/china-fashion-week-takes-place-without-an-audience-in-pictures-1.1014842




Прочетено: 1398 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020

КАК ДА ГЛЕДАТЕ НА ЖИВО ШОУТО НА ДЖОРДЖО АРМАНИ ЕСЕН 2020?

Джорджо Армани заяви, че есенното шоу на неговата марка се е провело на затворени врати, „като се има предвид скорошното развитие на коронавируса в Италия”.
Спектакълът се е състоял на 23 февруари в празен театър, без преса и публика. Излъчвал се е на живо онлайн в 16:00 CET/ 10 ч. EST.

Armani

Снимка:

  1. Джорджо Армани с моделите, които представят колекцията му есен 2020.

Фото: Courtesy

Източник: https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/giorgio-armani-fashion-show-live-stream-fall-2020-milan-fashion-week-1203506676/?fbclid=IwAR1X_GROAxXcLhiforHvtnGVz4grfvV02eV6VLJXg6C-99nmWHKpYv4pZ5g




Прочетено: 1399 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020

КАКВО ОЗНАЧАВА ПЪРВАТА СЕДМИЦА НА ДИГИТАЛНАТА МОДА В ШАНХАЙ ЗА МАРКИТЕ И ДИЗАЙНЕРИТЕ?

 

Заради пандемията Covid-19, организаторите на Седмицата на модата в Шанхай предадоха цялото събитие онлайн. Повече от 150 дизайнери и марки представиха своите колекции от 24-ти до 30-ти март чрез Tmall – платформа за електронна търговия на Alibaba Group. Някои от участниците се включиха във видео разговор, за да споделят вдъхновението си с фенове. Опцията „Виж сега, купи сега” също беше достъпна на събитието и потребителите имаха възможността да закупят продукти от миналия сезон или да поръчат предварително новите аксесоари и дрехи от есенните колекции.

Модели по време на събитието

Само през първия ден гледанията достигнаха до 2,5 милиона, а до края на седмицата на модата, посещаемостта на събитието надхвърли 11 милиона.

Снимка:

  1. Модели по време на събитието.

Фото: Alizia.com

Източник: https://www.alizila.com/what-shanghais-first-digital-fashion-week-meant-for-brands-and-designers/?fbclid=IwAR0525CbZi5JofLMZuPDpP2AilWAxa8oliFhlucwPGS0WF_vlGYLK9KldHA




Прочетено: 1396 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020

ИНОВАЦИИ ПРЕЗ СЕДМИЦАТА НА МОДАТА 2020 ГОДИНА

 

С развитието на пандемията дизайнерите трябваше да прилагат творчеството си не само за колекциите, но и за това как и къде ще бъдат произведени и представени. Ангел Чен създаде колекция у дома и стратегически представи презентация в пет различни онлайн платформи. Режисурата на моделите беше дело на самата Чен, координирана чрез видеовръзка.

Trendshop

Снимка:

  1. Trendshop

Източник: https://au.fashionunited.com/news/fashion/2020-fashion-week-innovations/2020050112141




Прочетено: 1395 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020

ДИГИТАЛНА КНИГА ЗА ДИГИТАЛНИ РЕВЮТА

 

Лондонската седмица на модата за мъже ще бъде заменена с дигитална платформа, която се намира в уебсайта на LFW. Седмицата на дигиталната мода ще се състои от 12-ти до 14-ти юни. Платформата ще представи на членовете на обществеността и на търговията достъп до интервюта, подкасти и дигитални салони. Потребителите ще могат да купуват от съществуващи колекции, а търговците ще могат да поръчат за следващия сезон. Бъдещето на модните ревюта вещае да бъде цифровизирано.

Digital

Източник: https://www.voguebusiness.com/technology/the-digital-fashion-show-playbook-lfw-pfw-mfw




Прочетено: 1395 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 107, Юни 2020

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 106: НЯМАШЕ ПУБЛИКА НА РЕВЮТО НА ДЖОРДЖО АРМАНИ
   БРОЙ 106: МОДНИ БРАНДОВЕ ОТМЕНИХА КРУИЗНИТЕ СИ ШОУТА ЗАРАДИ КОРОНАВИРУСА
   БРОЙ 106: МАСКИТЕ СТАНАХА ПОПУЛЯРЕН МОДЕН АКСЕСОАР
   БРОЙ 105: ПОЧИНА ФРЕНСКИЯТ ДИЗАЙНЕР ЕМАНУЕЛ УНГАРО
   БРОЙ 105: РАФ СИМОНС СЪС СОБСТВЕНА ЛИНИЯ СПОРТНИ ОБУВКИ
   БРОЙ 105: ФИЙБИ УОЛЪР-БРИДЖ ПРОДАВА КОСТЮМА СИ ОТ НАГРАДИТЕ ЗЛАТЕН ГЛОБУС В ПОДКРЕПА НА АВСТРАЛИЯ
   БРОЙ 105: "КЕНЗО" ЩЕ ПРОПУСНЕ МЪЖКАТА СЕДМИЦА НА МОДАТА В ПАРИЖ
   БРОЙ 105: АШЛИ ГРЕЪМ И PRONOVIAS СЪЗДАВАТ ПЛЮС-САЙЗ СВАТБЕНА КОЛЕКЦИЯ

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing