LAVAZZA ИЗБРА СОФСТОК ЗА НОВ ДИСТРИБУТОР НА МАРКАТА ЗА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

LAVAZZA ИЗБРА СОФСТОК ЗА НОВ ДИСТРИБУТОР НА МАРКАТА ЗА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

*Силно партньорство за нов голям пазарен растеж

Lavazza и „Софсток“ ООД подписаха споразумение, определящо Софсток ООД като новия изключителен дистрибутор на италианската марка за кафе за България от 15 септември 2019 година. Договорът обхваща дистрибуцията на продуктите на Lavazza у нас в каналите за търговия на дребно, хранителните услуги, сектора за обслужване на офиси (Office Coffee Service) и вендинг автомати. С подписването на това споразумение започва нов етап от развитието на марката в България с цел увеличаване на броя на потребителите на Lavazza във всички сегменти, чрез по-фокусиран и целенасочен пазарен подход, иновации и нови продукти. Партньорството между двете дружества отразява бъдещия план за растеж на италианската марка в България, която е важен пазар за бранда.

„Много сме щастливи да започнем отново нашето сътрудничество с такъв надежден, професионален и стабилен партньор в България, какъвто е „Софсток ООД“. България е стратегическа държава за нас и ние ще засилим бизнес активностите си тук с по-директен подход в маркетинга и изграждане на солидни партньорства с местни експерти в кафе бизнеса. Мисията на Lavazza, световен премиум бранд, е да популяризира автентичния опит на италианското кафе по целия свят и във всичките му форми, конкурирайки се във всички категории и канали с качество, което е в основата на всичко, което правим: качество“ – заяви Мауро Мантовани, глобален главен търговски директор на Lavazza Group.

"Софсток" е познат като стабилен партньор с дългогодишен опит в категория „Кафе“, а също и в каналите за търговия на дребно и хранителните услуги, като портфолиото на компанията включва редица големи международни марки. Инвестирайки в структурата на дистрибуцията си и използвайки своите бизнес стандарти за най-високо професионално ниво, „Софсток“ ще даде възможност на Lavazza да реализира амбициозния си подход на българския пазар. Италианската марка, която е една от водещите за кафе в света, присъства на българския пазар повече от 27 години и заема водеща позиция на пазара у нас.

„Щастливи сме да подновим бизнес партньорството си с Lavazza и сме уверени, че въз основа на нашата добра практика досега, заедно ще постигнем още по-големи резултати в бъдеще." – сподели Мирослав Печев, собственик на „Софсток” ООД.

КРАЛСТВО МАРОКО ОТБЕЛЯЗВА НАЦИОНАЛНИЯ СИ ПРАЗНИК НА 30 ЮЛИ

За Lavazza Group
Основана през 1895 година в Торино, италианската компания за кафе е собственост на семейството Lavazza от 4 поколения. Като една от най-важните компании в сектора, групата оперира в над 90 държави чрез дъщерни дружества и дистрибутори, като 64% от приходите идват от пазари извън Италия. Lavazza дава работа на общо 4 000 души с оборот от 1,87 милиарда Евро за 2018 г. (В своите финансови отчети към 31.12.2018 за първи път групата Lavazza декларира своите приходи и капитал съгласно международните счетоводни стандарти (IFRS)

Lavazza създава концепцията за блендирането – с други думи изкуството на комбинирането на различни типове кафе от различни географски региони – което продължава да бъде отличителна черта на повече от продуктите. Също така компанията има 30-годишен опит в производството и продажбата на системи и продукти за кафе в капсули. Lavazza е и първият италиански бизнес, предлагащ системи за капсули еспресо. Lavazza работи във всички бизнес сегменти: обслужване у дома, извън дома и в офиса, винаги с акцент върху иновациите в технологиите и методите за потребление.

Lavazza успява да увеличи популярността на марката чрез важни партньорства, съобразени със стратегията си за интернационализация на бранда, като тези в света на спорта с тенис турнирите от Големия шлем, както и други в областта на изкуството и културата - с престижни музеи като Музея Гугенхайм в Ню Йорк, Ермитажа в Санкт Петербург и Националната галерия Виктория в Мелбърн.

Компаниите, част от групата на Lavazza, включват френските Carte Noire и ESP (придобити съответно през 2016 г. и 2017 г.), датската Merrild (2015), северноамериканското кафе Kicking Horse (2017), италианската Nims (2017) и австралийската компания Blue Pod Coffee Co (2018). В края на 2018 г., след придобиване, бе създадено бизнес звеното на Lavazza Professional, което включва водещите сектори Office Coffee Sector (OCS) и вендинг системите Flavia и Klix.

КРАЛСТВО МАРОКО ОТБЕЛЯЗВА НАЦИОНАЛНИЯ СИ ПРАЗНИК НА 30 ЮЛИ

За SofStok
Създадена през 1991 г., компанията работи в българския сектор на бързооборотни стоки като дистрибутор на редица известни международни марки в две направления - алкохол и горещи напитки.

„Софсток“ извършва дейността си директно от София и разполага с дистрибуторска мрежа с разширен обхват в основните региони на страната. Компанията отчита устойчив растеж на всички марки, които представлява, заемайки водещи позиции в отделните категории на българския пазар. Постигнатите успехи на компанията се дължат на директния контакт на търговския екип на „Софсток“ с всички клиенти и крайни потребители.

КРАЛСТВО МАРОКО ОТБЕЛЯЗВА НАЦИОНАЛНИЯ СИ ПРАЗНИК НА 30 ЮЛИ

Снимки:
1. – 3. Кафе Lavazza.
Фото: Lavazza


Коментари (0)



Прочетено: 954 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 102, Юли 2019

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 101: РАЗХОДКА ИЗ МАГИЧНАТА ПЕТРА, ЙОРДАНИЯ
   БРОЙ 101: КАК ДА ОБЛЕЧЕМ БИЗНЕСА В УСПЕХ?
   БРОЙ 100: ВРЕМЕ ЗА APERITIVO!
   БРОЙ 100: КАК ТЕХНОЛОГИИТЕ ПРОМЕНЯТ БЪДЕЩЕТО НА МОДНАТА ИНДУСТРИЯ
   БРОЙ 99: UNO CAPSULE SYSTEM РАЗКРИВА НАСЛАДАТА ОТ КАФЕ KIMBO У ДОМА
   БРОЙ 99: РОКЛИ НА ХРИСТО ЧУЧЕВ ЗА 12 000 ЛЕВА ЩЕ БЪДАТ РАЗХОДЕНИ НА СВЕТОВЕН ПОДИУМ ОТ ЕЛЕОНОРА СТОЯНОВА И ГЕРИ ДОНЧЕВА







 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино



Модерните сайтове:   Мода - Колекции - Готварски рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Дамски обувки - Дрехи