Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯ

от FLM
30.10.2011
Време за четене: 2 мин.
4819
A A
ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯСлед като водещата модна верига Пийкокс отвори първия си магазин в страната ни, Станислав Добрев, бранд мениджър, Пийкокс България, даде интервю специално за Fashion Lifestyle Magazine. Той разкрива повече за английския дух на марката, актуалните тенденции за сезона, предложенията за цялото семейство и „Лицата на Пийкокс”.

Пийкокс отвори първия си магазин в София, в Сердика център. Има ли нещо уникално, което ще предложи на хората?

Неслучайно казваме, че Пийкокс доведе Лондон в София. Дрехите и аксесоарите на марката се характеризират с истински английски дух, имат типична британска стилистика, като при това са елегантни и отличаващи се. Ние също така казваме, че не е необходимо да си богат, за да се чувстваш добре. Това означава, че всеки има право на хубаво и модерно облекло, независимо от доходите си. В Пийкокс даваме на всички възможността да изглеждат добре – съобразно най-новите тенденции в този тип облекло, при това на изключително ниски цени. И вече не е необходимо да пътуваме до Лондон или да правим поръчки през интернет.

Споменахте, че цените в Пийкокс са ниски. Бихте ли дали примери за това?

Цените наистина са ниски. Мъжките дънки започват от 39 лева, което е едно от най-изгодните предложения на пазара в сравнение с други местни и международни модни брандове. По-официалните рокли започват от 45 лева, предлагаме детски блузи на цени от 12 лева и якета от 25 лева. Официалните ризи са на цени от 25 лева нагоре, дори палта могат да бъдат намерени на цени от 59 лева.

Значи имате предложения за цялото семейство?

Да, колекцията ни е пълна и е насочена към мъже и жени на всички възрасти, към деца, имаме дори и бебешка мода. Освен това в Пийкокс клиентите мога да намерят богато разнообразие на аксесоари, бижута, обувки, колани и шапки.

ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯ

ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯ

Какви модни тенденции налага Пийкокс? Кои цветове и комбинации ще са актуални през този сезон?

Пийкокс Лондон се стреми да предложи на своите клиенти дрехи, с които без проблем да изразят своята индивидуалност. Тази есен нашата колекция включва облекло украсено с всички цветове на дъгата, но най-разпространени са топлите цветни тонове. Специално за дамите, този сезон сме заложили на копринени рокли с флорални мотиви, които се оказаха абсолютен хит на британския моден подиум. В мъжките тенденции преобладава карето, представено в най-различни цветове. Карираните ризи и палта този сезон са задължителна част от облеклото на един мъж, който се стреми да се облича според последните модни тенденции.

ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯ

ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯ

Направихте кампания „Лицата на Пийкокс”. Какво представлява тя и какви са резултатите от нея?

Стремим се да направим така, че всички наши клиенти да се чувстват като звезди. И ако консултантите ни в магазина се чувстват като звезди, те ще се отнасят с клиентите ни по този начин.

Затова в последните три седмици преди откриването на магазина организирахме голяма кампания в различни портали и в нашата фейсбук страница, с покана млади таланти да участват в избора на „Лица на Пийкокс”. От тях избрахме няколко за мениджъри на магазина и за консултанти. А в деня на откриването направихме голямо модно шоу, в което жури от звезди избра още трима, които ще бъдат лица на марката за рекламните ни кампании през 2011 и 2012 г. Изключително сме щастливи, че в конкурса взеха участие 760 момичета и момчета!

ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯ

Планирате ли да откриете още магазини в страната?

Разбира се. Имаме амбициозни планове за откриване на магазини в страната. Засега имаме само една потвърдена локация в Strand Lifestyle Centre в Бургас, това е център от ново поколение. Той най-добре покрива нашите нужди, заради факта, че е на открито и видът му наподобява този на централна търговска улица. Също така преговаряме и за няколко други места в София и в страната – Варна, Пловдив, Русе. Бихме искали да отворим поне още един или два магазина през следващата година.

В унисон с плановете ни за експанзия, в момента търсим партньори на местно ниво и подизпълнители в най-големите градове на България. Това може да са компании с отлични локации на главни търговски улици или местни модни магазини, които биха желали да направят следващата крачка в своето развитие и станат част от успешния бранд Пийкокс Лондон.

ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯ

Интервюто взе Александър Христов


ПИЙКОКС ДОКАРА АНГЛИЙСКАТА МОДА В БЪЛГАРИЯСнимки:

  1. Станислав Добрев – бранд мениджър, Пийкокс България

  2. – 4. Моменти от модното шоу при откриването на магазина в Сердика център.

5. Орлин Павлов беше водещ на модното шоу и зарадва своите фенове и почитателите на Пийкокс с две песни.

6. Актьорът Явор Бахаров съобщи имената на победителите в конкурса за лица на марката: Аглика Караджова, Мариана Шопова и Атанас Колев.

7. Участниците в модното шоу на финала на конкурса за лица на Пийкокс.

8. Луиза Григорова беше сред извесните личности, които присъстваха на откриването на магазина на Пийкокс.

Фото: © Пийкокс България

Тагове: Брой 49

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео