Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

LAVAZZA ИЗБРА СОФСТОК ЗА НОВ ДИСТРИБУТОР НА МАРКАТА ЗА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

от FLM
18.07.2019
Време за четене: 1 мин.
3082
A A
LAVAZZA ИЗБРА СОФСТОК ЗА НОВ ДИСТРИБУТОР НА МАРКАТА ЗА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

*Силно партньорство за нов голям пазарен растеж

Lavazza и „Софсток“ ООД подписаха споразумение, определящо Софсток ООД като новия изключителен дистрибутор на италианската марка за кафе за България от 15 септември 2019 година. Договорът обхваща дистрибуцията на продуктите на Lavazza у нас в каналите за търговия на дребно, хранителните услуги, сектора за обслужване на офиси (Office Coffee Service) и вендинг автомати. С подписването на това споразумение започва нов етап от развитието на марката в България с цел увеличаване на броя на потребителите на Lavazza във всички сегменти, чрез по-фокусиран и целенасочен пазарен подход, иновации и нови продукти. Партньорството между двете дружества отразява бъдещия план за растеж на италианската марка в България, която е важен пазар за бранда.

„Много сме щастливи да започнем отново нашето сътрудничество с такъв надежден, професионален и стабилен партньор в България, какъвто е „Софсток ООД“. България е стратегическа държава за нас и ние ще засилим бизнес активностите си тук с по-директен подход в маркетинга и изграждане на солидни партньорства с местни експерти в кафе бизнеса. Мисията на Lavazza, световен премиум бранд, е да популяризира автентичния опит на италианското кафе по целия свят и във всичките му форми, конкурирайки се във всички категории и канали с качество, което е в основата на всичко, което правим: качество“ – заяви Мауро Мантовани, глобален главен търговски директор на Lavazza Group.

„Софсток“ е познат като стабилен партньор с дългогодишен опит в категория „Кафе“, а също и в каналите за търговия на дребно и хранителните услуги, като портфолиото на компанията включва редица големи международни марки. Инвестирайки в структурата на дистрибуцията си и използвайки своите бизнес стандарти за най-високо професионално ниво, „Софсток“ ще даде възможност на Lavazza да реализира амбициозния си подход на българския пазар. Италианската марка, която е една от водещите за кафе в света, присъства на българския пазар повече от 27 години и заема водеща позиция на пазара у нас.

„Щастливи сме да подновим бизнес партньорството си с Lavazza и сме уверени, че въз основа на нашата добра практика досега, заедно ще постигнем още по-големи резултати в бъдеще.“ – сподели Мирослав Печев, собственик на „Софсток” ООД.

КРАЛСТВО МАРОКО ОТБЕЛЯЗВА НАЦИОНАЛНИЯ СИ ПРАЗНИК НА 30 ЮЛИ

За Lavazza Group
Основана през 1895 година в Торино, италианската компания за кафе е собственост на семейството Lavazza от 4 поколения. Като една от най-важните компании в сектора, групата оперира в над 90 държави чрез дъщерни дружества и дистрибутори, като 64% от приходите идват от пазари извън Италия. Lavazza дава работа на общо 4 000 души с оборот от 1,87 милиарда Евро за 2018 г. (В своите финансови отчети към 31.12.2018 за първи път групата Lavazza декларира своите приходи и капитал съгласно международните счетоводни стандарти (IFRS)

Lavazza създава концепцията за блендирането – с други думи изкуството на комбинирането на различни типове кафе от различни географски региони – което продължава да бъде отличителна черта на повече от продуктите. Също така компанията има 30-годишен опит в производството и продажбата на системи и продукти за кафе в капсули. Lavazza е и първият италиански бизнес, предлагащ системи за капсули еспресо. Lavazza работи във всички бизнес сегменти: обслужване у дома, извън дома и в офиса, винаги с акцент върху иновациите в технологиите и методите за потребление.

Lavazza успява да увеличи популярността на марката чрез важни партньорства, съобразени със стратегията си за интернационализация на бранда, като тези в света на спорта с тенис турнирите от Големия шлем, както и други в областта на изкуството и културата – с престижни музеи като Музея Гугенхайм в Ню Йорк, Ермитажа в Санкт Петербург и Националната галерия Виктория в Мелбърн.

Компаниите, част от групата на Lavazza, включват френските Carte Noire и ESP (придобити съответно през 2016 г. и 2017 г.), датската Merrild (2015), северноамериканското кафе Kicking Horse (2017), италианската Nims (2017) и австралийската компания Blue Pod Coffee Co (2018). В края на 2018 г., след придобиване, бе създадено бизнес звеното на Lavazza Professional, което включва водещите сектори Office Coffee Sector (OCS) и вендинг системите Flavia и Klix.

КРАЛСТВО МАРОКО ОТБЕЛЯЗВА НАЦИОНАЛНИЯ СИ ПРАЗНИК НА 30 ЮЛИ

За SofStok
Създадена през 1991 г., компанията работи в българския сектор на бързооборотни стоки като дистрибутор на редица известни международни марки в две направления – алкохол и горещи напитки.

„Софсток“ извършва дейността си директно от София и разполага с дистрибуторска мрежа с разширен обхват в основните региони на страната. Компанията отчита устойчив растеж на всички марки, които представлява, заемайки водещи позиции в отделните категории на българския пазар. Постигнатите успехи на компанията се дължат на директния контакт на търговския екип на „Софсток“ с всички клиенти и крайни потребители.

КРАЛСТВО МАРОКО ОТБЕЛЯЗВА НАЦИОНАЛНИЯ СИ ПРАЗНИК НА 30 ЮЛИ

Снимки:
1. – 3. Кафе Lavazza.
Фото: Lavazza

Тагове: Брой 102

Вижте още

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео