Ако обичате лукса, както и да получавате подаръци, то със сигурност ще се зарадвате на луксозен подарък за ‘”Св. Валентин”. А какво ще кажете този подарък да са 5 незабравими нощи в петзвезден хотел в Ню Йорк – градът, който никога не спи! Към осигурените самолетни билети има и екстри – лимузина, вечерен круиз по река Хъдсън, Бродуейско шоу и още изненади! Това е голямата награда, която лидерът в производството на бельо „Триумф” осигурява за мащабната си игра по повод деня на влюбените 14-ти февруари!
В играта можете да се включите до самия 14-ти февруари като трябва единствено да напишете какво си пожелавате за празника на влюбените. Специално жури от централата на „Триумф” ще определи носителя на голямата награда, но тя не е единствена. Постът с пожелание, което получи най-много харесвания на сайта на „Триумф” по време на играта, ще спечели комплект от новата колекция луксозно бельо Triumph Essence и бижу на стойност 500 евро от Tiffany&Co. Освен това в специална томбола до края на играта всеки ден случайно избран участник печели комплект бельо от новата колекция на Triumph Essence и Chanel No. 5 body. В играта могат да участват само навършилите 18 години и хора, които не работят за компанията.
Независимо дали сте от жените, които обичат да носят луксозно бельо по специални поводи или просто така, или пък сте от мъжете, които обичат да го подаряват. . . със сигурност можете да си пожелаете нещо хубаво за “Св. Валентин”!
TriumphEssence – LuxuryCollection е висококачествената марка бельо, която съчетава дизайн, прецизна изработка и фини детайли – характеристики, които всъщност идентифицират „Триумф” през цялата 125 годишна история от неговото създаване. Модната икона Хелена Кристенсен е посланик и рекламно лице наTriumphEssence. Тя е дизайнер и на три модела от втория сезон на колекцията луксозно бельо.
Снимки:
1.Страницата на играта на сайта на “Триумф”
2. Наградите на Триумф” за играта по повод „Св. Валентин”
Фото: www.triumph.com