Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Прически

Световноизвестният коафьор Франко Гоби пристига в България

* Топ стилистът идва у нас по покана на Christian of Roma и Alchemista за бутикова среща с най-добрите български фризьори / * * Елена Кристиано: „За мен стилът на Франко Гоби е символ на „тихия лукс“!

от FLM
20.11.2025
909
Време за четене: 1 мин.
A A
Екипът на Christian of Roma заедно с Франко Гоби по време на Седмицата на модата в Милано – 2025 г. Фото: Facebook / Christian of Roma
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Франко Гоби е от онези артисти, чието творчество говори вместо тях самите. Той успява да постигне най-трудното в този бранш – да превърне работата си в разпознаваем собствен почерк. Роден в Сантарканджело ди Романя, Италия и вдъхновен от художествената атмосфера на родината си, Гоби стартира своята кариера в ранна възраст, за да се превърне постепенно в едно от най-влиятелните имена в световното коафьорско изкуство.

Франко Гоби. Фото: Models

Франко Гоби е от онези артисти, чието творчество говори вместо тях самите. Той успява да постигне най-трудното в този бранш – да превърне работата си в разпознаваем собствен почерк. Роден в Сантарканджело ди Романя, Италия и вдъхновен от художествената атмосфера на родината си, Гоби стартира своята кариера в ранна възраст, за да се превърне постепенно в едно от най-влиятелните имена в световното коафьорско изкуство.

Франко Гоби.
Фото: American salon

Започва да работи с ножици на 14-годишна възраст. Още от ранните си години е част от нетрадиционни артистични кръгове, което формира неговия еклектичен и субкултурен естетически вкус – той е дългогодишен член на лондонския колектив от киберпънк артисти The Mutold Waste Company, който се установява в родния му град.

Визия на Франко Гоби. Фото: Instagram / francogobbihair

Когато е на 21 г. открива собствен салон в Ричоне, но две години по-късно мястото се оказва тясно за таланта му и Франко Гоби поема по пътя към голямото изкуство. Кариерата му се развива между модните столици Милано, Париж и Ню Йорк, където развива своя характерен коафьорски стил: естествена текстура, свобода на движението, прецизен хаос и силен фокус върху индивидуалността на модела. Неговият подход контрастира с тогавашните строги тенденции в прическите, което го превръща в предпочитан стилист за редакционни фотосесии, рекламни кампании и музикални проекти.

Визия на Франко Гоби. Фото: Instagram / francogobbihair

Сред най-интересните моменти в кариерата му са колаборациите с легендарни фотографи и артистични директори, за които той става тайно оръжие, когато визията трябва да носи свобода, бунт и артистичност – Карл Лагерфелд, Патрик Демаршелие, Елън фон Унверт, Паоло Роверси, Юрген Телер са само част от имената.

Визия на Франко Гоби. Фото: Instagram / francogobbihair

Оформял е прически на звезди от световната музикална и артистична сцена като Бьорк, Кортни Лав, Кейти Пери, Адел, Ирина Шейк, Сара Джесика Паркър. Създадените от него визии са публикувани във водещи международни издания, като „Vogue France“, „Vogue Italia“, „M Le Magazine du Monde“, „The New York Times“ „Style Magazine“, „V Magazine“, „W Magazine“ и други, затвърждавайки репутацията му на визионер в индустрията.

Прическата на Ирина Шейк на корицата на сп. „Вог“ е дело на Франко Гоби.
Фото: Anne of Carversville

През 2017 г. Франко Гоби публикува книгата „Fragile“ и създава едноименния визуален проект – художествена изложба, която капсулира творческата му визия чрез абстрактни образи и изображения на емблематични жени, вдъхновени от природата. Той е креативен директор и съосновател на Fragile Cosmetics – бранд за грижа за косата и тялото, която въплъщава неговата уникална естетика и философия, с акцент върху устойчивостта и естествените съставки.

Франко Гоби е креативен директор и съосновател на Fragile Cosmetics.
Фото: Skindays

Точно с тези  продукти той работи в своите салони, както и в бекстейджа на брандове като Gucci и Louis Vuitton. Christian of Roma e официален представител на Fragile Cosmetics за фризьорските салони в България и си партнира ефективно с веригата Alchemista, които са официален дистрибутор на марката. Именно чрез това партньорство българските професионалисти получават достъп до едни от най-иновативните и артистични продукти за грижа за коса в Европа.

Франко Гоби е креативен директор и съосновател на Fragile Cosmetics.
Фото: Skindays

Едно от величията в световното коафьорско изкуство пристига в България по покана на Christian of Roma и Alchemista. Топ стилистът ще бъде част от бутиково събитие за ограничен кръг фризьори, които работят с по-различен, алтернативен подход, а също така ще бъде и част от журито на конкурса „Мис България“.

„Франко Гоби е изключително атрактивен, модерен и различен като начин на правене на стайлинг и бих желала да поднеса малък коледен подарък на част от нашите клиенти, защото срещите с такива творци са истинско вдъхновение. Поканени са не повече от 40 фризьора – представители на Академия Christian of Roma, като идеята е те да се докоснат до световния опит на звезда като Франко. Вярвам, че тази среща ще им даде възможност да внедрят в работата си част от енергията и духа, които в момента царят на световните подиуми“, сподели Елена Кристиано.

Елена Кристиано – собственик на козметичния гигант Christian of Roma.
Фото: Слав&Хубен.

Франко Гоби ще покаже изключително съвременни коафьорски концепции, въплъщаващи непринуден шик, чието постигане изисква много предварителна работа с косата, която обаче остава скрита и не се забелязва. „За мен стилът на Франко Гоби е символ на „тихия лукс“. Той ще покаже луксозни визии, които ще бъдат изключително натурални, каквато е и самата козметика за коса, внедрена в неговата работа“, допълни още Елена Кристиано. Оказва се, че не е било никак лесно да се открият най-подходящите модели, които да представят прическите, които ще създаде Франко Гоби. Налага се екипът на Christian of Roma да работи с четири агенции, за да подбере момичета с естествена визия, която да отговаря на неговия тренд – да покаже истинската, натурална красота на младите жени.

Екипът на Christian of Roma заедно с Франко Гоби по време на Седмицата на модата в Милано – 2025 г. Фото: Facebook / Christian of Roma

Франко Гоби вече е имал творчески взаимодействия с фризьoрите на Christian of Roma Джордж Тодоров и Кина Кудева по време на Седмицата на модата в Милано, а по време на посещението му в България колаборацията с тях ще продължи дори в бекстейджа на най-престижното модно събитие – връчването на наградите „Златна игла“ на Академията за мода.

Тагове: Christian of RomaChristian of Roma GroupЕлена КристианоФранко Гоби

Вижте още

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан
Прически

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив
Прически

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив

Прически

БРАВУРЕН ФИНАЛ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024

БЛЯСКАВО ШОУ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024: ДО БРОЕНИ ДНИ
Прически

БЛЯСКАВО ШОУ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024: ДО БРОЕНИ ДНИ

Най-популярни

Петият салон от веригата DREAMS посреща клиенти в сърцето на столицата

Петият салон от веригата DREAMS посреща клиенти в сърцето на столицата

Красотата има още един нов дом: DREAMS S&F

Красотата има още един нов дом: DREAMS S&F

Знаменитият италиански дизайнер Роко Бароко бе награден със Златна игла от Академията за мода

Знаменитият италиански дизайнер Роко Бароко бе награден със Златна игла от Академията за мода

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео