Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

„КВЯТ“ ЗАПОЧВА КАМПАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНО ШОФИРАНЕ С ОЧИЛА

от FLM
05.07.2011
Време за четене: 2 мин.
4359
A A
„КВЯТ“ ЗАПОЧВА  КАМПАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНО ШОФИРАНЕ С ОЧИЛА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* 90% от реакциите на шофьорите зависят от тяхната визуална представа

Силвия Стоянова

На официална пресконференция беше обявено началото на кампания за безопасно шофиране с очила, чийто инициатор е българската марка очила „Квят”. Кампанията се реализира с официалната подкрепа на Главна дирекция „Охранителна полиция” и има информационен характер.

Участие в пресконференцията взеха:

    • Павел Цветков – управител на българската марка очила „Квят”;

    • Главен инспектор Стойчо Константинов – началник сектор в отдел „Пътна полиция” при Главна дирекция „Охранителна полиция”;

    • Доц. Андрей Андреев – шеф на очната клиника в Транспортна болница;

    • Ирина Жекова – председател на Управителния съвет на Националната асоциация на българските оптометристи и оптици /НАБОО/;

    • Д-р Ангел Енчев – лице на кампанията; поп певицата Кристина Димитрова е другото лице на кампанията, но тя не можа да присъства;

    • Проф. д-р Любомир Стойков – управител на Консултантска къща „От игла до конец” и водещ на пресконференцията

Kампания за безопасно шофиране с очила

Всички участници в пресконференцията бяха единодушни за това, че лошата видимост е съществен проблем за всеки шофьор, а доброто зрение и/или правилно коригираното зрение е фактор от първостепенно значение за безопасното шофиране Целта на кампанията, както обясни Павел Цветков, е да допринесе за по-безопасното и отговорно поведение на пътя, като се постави акцент върху значението и важността на доброто зрение при шофьорите. „Искаме да обърнем внимание, че всеки човек, който сяда зад волана, трябва ежегодно да си прави профилактичен очен преглед. Убедени сме, че по-добрата осведоменост на обществото и грижата за зрението ще допринесат за драстичното намаляване на ПТП в България, респективно на смъртните случаи, пострадалите, както и ще се ограничат разходите за обществото.”

Главен инспектор Стойчо Константинов предостави подробни данни за пътните произшествия през последните пет месеца и наблегна на факта, че късното забелязване на пешеходците, поради недостатъци в зрението на водача е довело до множество тежки ПТП, като ½ от загиналите са при изкуствено осветление, сумрак и тъмнина.

Kампания за безопасно шофиране с очила

Доц. Андрей Андреев обърна внимание на факта, че над 90% от реакциите на шофьорите се основават на тяхната визуална представа. Ирина Жекова отбеляза три важни характеристики, които могат да създадат комфорт за шофьорите, а именно – поляризация, филтър и оцветяване на стъклата. Д-р Ангел Енчев едно от лицата на кампанията сподели, че това, което зависи от нас, не винаги го правим, а грижата за зрението е индивидуална отговорност на всеки човек.

Kампания за безопасно шофиране с очила

По време на пресконференцията бяха показани и очила от последната колекция на „Квят”, като Павел Цветков даде подробни разяснения при показването им. Дебелите дръжки, например, пречат на периферното зрение на шофьорите; слънчевите очила могат да бъдат с диоптър и при тях много подходящи са преливащите се стъкла.

Периодът на кампанията за безопасно шофиране с очила обхваща месеците юли, август и септември – време на активни пътувания и натоварено движение по пътищата на България. Активността на кампанията ще е съсредоточена в интернет пространството и в директната комуникация с хората в оптическите магазини. Кампанията предвижда непредставително проучване по темата за шофирането с очила. Специална анкета ще може да попълни всеки, който желае, както в сайта на “Квят” www.kwiat–bg.com, така и в оптики в цялата страна.

Kампания за безопасно шофиране с очилаKампания за безопасно шофиране с очилаKампания за безопасно шофиране с очила

Kампания за безопасно шофиране с очила

Снимки:

  1. Участниците в пресконференцията: Д-р Ангел Енчев, проф. д-р Любомир Стойков, Павел Цветков, главен инспектор Стойчо Константинов, Ирина Жекова и Доц. Андрей Андреев (от ляво на дясно)

  2. Кристина Димитрова – лице на кампанията

  3. Д-р Ангел Енчев – лице на кампанията

  4. – 7. Модели от последната колекция на „Квят”, показани по време на пресконференцията.

Фото: © Божидар Марков

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ:

 

Тагове: Брой 47

Вижте още

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“
Лайфстайл

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки
Лайфстайл

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи
Лайфстайл

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив
Прически

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео