Джан Джакомо Ферарис, изпълнителен директор на модната къща „Версаче”, предвижда една година на силен растеж за групата на Медуза, на пресконференция в Милано.
„Очакванията са близки със заложеното за 2011 г., резултатите от която ще бъдат потвърдени в края на март”, казва Ферарис. Същото ускорение се очаква и за периода 2012-2014 г., за който се разработват редица инициативи.
“Версаче”, която реализира в чужбина повече от 80% от оборота си, планира разширяването на присъствието си в някои много обещаващи пазари. Подновената от миналата година дистрибуция в Япония на основната линия, ще бъде продължена с представянето през 2012 г. на “Версус”, и Versace Jeans. В дневния ред също се завръща Корея, както и ще бъдат оползотворени възможностите, които предлага Югоизточна Азия като цяло, Латинска Америка (Мексико, Колумбия и Чили), Южна Африка, но също така и утвърдени европейски пазари (Лондон и Париж за начало) и САЩ (следващото откриване в Ню Йорк, Сохо). Ферарис говори и за големия успех на „Ателие Версаче” на подиума на висшата мода в Париж, след осем години отсъствие, както и за друг печеливш ход – ново партньорство с марката H&M.
Снимка:
1. Джан Джакомо Ферарис – изпълнителен директор на модна къща „Версаче”.
Фото: ® SMG Fashion
Източник: SMG Fashion