Френската модна къща „Ермес” надхвърли плануваните си годишни продажби и показа огромно си задоволство от факта, че марката никога не е била по-печеливша. Особено силни са данните от последното тримесечие, през което марката се радва на увеличение на растежа от 18.5 %, а годишните й приходи са скочили на 3.48 милиарда евро. Продажбите на бранда са подсилени от пазарите в Китай и Далечния Изток, които са сравнително нови за марката.
В свое изявление говорител на компанията заявява, че само продажбите на така известните за „Ермес” копринени шалове са се повишили с 16 %, а ready-to-wear колекцията и модните аксесоари се радват на растеж от 22 %. Колосално покачване на продажбите през 2012 г. отчитат в продажбата на бижутата. Там ръстът на продажбите се е повишил с 45 %.
Снимки:
1. Модел от колекцията на „Ермес” пролет/лято 2013
Фото: www.vogue.co.uk
Източник: www.vogue.co.uk