„Гучи” и „Фенди”, две от най-големите модни марки, пускат първите си изцяло детски колекции, навлизайки в сектор, който изпита глобалния срив повече от други. „Гучи”, собственост на френския луксозен конгломерат „Pinault-Printemps-Redoute”, ще представи своята детска линия в исторически бутик във Флоренция.
Колекцията, предназначена за деца от новородени до 8-годишна възраст, включва обувки, дрехи, аксесоари и слънчеви очила, създадени от дизайнерката на известната марка – Фрида Джанини.
Историческата семейна модна къща „Фенди”, собственост на френската луксозна група LVMH, вече представи незавършена линия за бебета и в момента на дневен ред е колекция, създадена от наследницата на къщата Силвия Вентурина Фенди в Пити. Линията е в партньорство с италианската компания „Simonetta”.
Снимки:
1. – 2. Модели обувки за бебета от детската линия на Гучи.
Фото: www.news.fashion.bg