Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

“ИНДИТЕКС” СРЕД ЛИДЕРИТЕ ПО БИЗНЕС УСТОЙЧИВОСТ

от FLM
05.02.2009
Време за четене: 1 мин.
4137
A A
“ИНДИТЕКС” СРЕД ЛИДЕРИТЕ ПО БИЗНЕС УСТОЙЧИВОСТ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Предложение на „Зара” от колекция есен-зима 2009-2010Според проучване на „PricewaterhouseCoopers” и „Sustainable Asset Management”, „Индитекс” е сред водещите по устойчивост световни модни марки за 2008 г. Проучването включва над 57 индустрии и 367 фирми. Успоредно с това „Индитекс” за трета поредна година се задържа в световната класация Топ 100 на канадското списание „Corporate Knights„ за най-устойчиви компании, които са обществено отговорни и имат отличен мениджмънт.

Снимка 1:

Предложение на „Зара” от колекция есен-зима 2009-2010.

Фото: © Zara


Спад в приходите на „Булгари” за 2008 г.

Магазин на „Булгари” в РимИкономическата криза е оказала силно влияние върху приходите на модния гигант „Булгари Груп”. Това стана ясно след приключването на годишния отчет на марката. През 2008 г. фирмата е регистрирала приходи на стойност 1 075, 1 млн. евро в сравнение с 1 091 млн. през 2007 г. Спад в продажбите се забелязва във всички продуктови звена с изключение на парфюмния сектор.

Снимка 2:

Магазин на „Булгари” в Рим.

Фото: www.fashionunited.com


“H&M” със 7 000 нови работни места

Модел на Матю Уилямсън за колекция пролет-лято 2009 на „H&M”„H&M” планира да открие между 6 000 и 7 000 нови работни места през 2009 г. В края на миналата година шведският гигант бе класиран на трето място по показателия продажби на дребно. Компанията очаква 8% покачване на продажбите в началото на тази година.

Снимка 3:

Модел на Матю Уилямсън за колекция пролет-лято 2009 на „H&M”.

ww.fashionunited.com


Патрик Кокс с колекция очила

Дизайнерът Патрик Кокс с актрисата Елизабет ХърлиДизайнерът Патрик Кокс ще представи първата си колекция очила в рамките на известното търговско шоу „MIDO”. Колекцията, която ще бъде пусната в търговската мрежа през юни т. г., е плод на съвместната работа с британския производител на очила „Bluegem”. Марката „Патрик Кокс” е известна със своето качество, изобретателност и луксозна визия. Колекцията очила ще включва както слънчеви, така и диоптрични предложения.

 

Снимка 4:

Дизайнерът Патрик Кокс с актрисата Елизабет Хърли.

Фото: © AP


Свежо вдъхновение за „Манго”

Предложение от колекция „Сандрина Фасоли” за „Манго”Сандрина Фасоли и Микел Марсон – белгийското дизайнерско дуо и победители в конкурса на „Манго” – „El Botón-Mango Fashion Award” 2007 създадоха колекция за „Манго”. Тя носи името „Сандрина Фасоли” и включва единадесет свежи модни предложения.

Дизайнерите добавиха към стила на модната марка своята собствена представа за женственост.

Колекцията е с подчертано наивно излъчване и включва тоалети в пастелния нюанс на лавандула и тъмна роза, оригинално съчетани с черно.

Снимка 5:

Предложение от колекция „Сандрина Фасоли” за „Манго”.

Фото: www.fashionoffice.org

Тагове: Брой 19

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео