Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

INTERNATIONAL FASHION CONNECTION: ОБЕЩАВАЩА ОРГАНИЗАЦИЯ В ПОДКРЕПА НА МОДНИЯ БИЗНЕС

от FLM
30.05.2022
Време за четене: 2 мин.
2136
A A
INTERNATIONAL FASHION CONNECTION: ОБЕЩАВАЩА ОРГАНИЗАЦИЯ В ПОДКРЕПА НА МОДНИЯ БИЗНЕС
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

На 19 май 2022 година беше даден старт на International Fashion Connection (IFC) – организация в подкрепа на модния бизнес.

International Fashion Connection (IFC) е организация с председател и учредител Мила Захариева, чиято цел е да взаимодейства с фирми и компании в модния бранш с цел те да намерят своите партньорства и да изградят бизнес взаимоотношения в световен мащаб. За да се случи това, ще бъдат организирани срещи и международни изложения, на които ще присъстват производители и търговци от модния сектор.
Подкрепата на IFC като организация към творците ще се изразява в структурирането и старта на IFC-Academy. Целта на тази академия е практическата компетенция, развитие и възможности на своите курсисти. Академията ще бъде в 3 модула на обучение в партньорство със Singer Bulgaria, като първият ще стартира на 30-ти май 2022 година, в централата на IFC-Academy на бул. „Черни връх“ 47 – Бизнес Център Витоша, в София.

Организацията IFC си партнира с IFDA – Italian Fashion and Design Academy, с президент Даниеле Фитоле. Централата на IFDA е в Милано, в съседство с големи модни брандове като Moncler, Fendi, Armani, Versace, а  сред преподавателите им са арт директори и дизайнери на световните модни брандове. Курсистите в „Обучителен модул 3“ на IFC Academy ще имат привилегията да посетят лично по време на курса IFDA и световните модни брандове в Милано. „Здравейте, аз съм Даниеле Фитоле и съм президент на Italian Fashion and Design Academy със седалище в Милано. Радвам се, че подаваме ръка на младите таланти в България, за да се докоснат до магията на италианската мода и величието на италианските дизайнери!

Стартира организация в подкрепа на модниа бизнес

Стартира организация в подкрепа на модниа бизнес

Щастливи сме, че сме партньори на IFC-ACADEMY и приветстваме техните студенти в IFDA, тук в Милано“, сподели президентът на Italian Fashion and Design Academy – Даниеле Фитоле.
IFC-Аcademy и партньорите ще подкрепят младите таланти. Стартирането на моден бранд изисква много усилия и инвестиция по изработването на колекциите, създаването на уебсайт и дигитално присъствие на бранда, фото и видео заснемане, подготвяне на рекламни кампании и т.н.

Завършилите курсисти ще имат възможността да бъдат позиционирани и да използват платформата на IFC-Academy, като възможност да пуснат в продажба своите първи произведения и колекции, а един от курсистите на „Образователен модул 3“ ще получи възможност от партньора на IFC-Academy –  модният бранд La Cara Mi Exclusive (www.lacarami.com) да се включи със свой тоалет в най-новата колекция на бранда под своето име.

„Благодарение на опита натрупан от създаването на моя личен бранд аз знам, че това е една правилно подадена ръка в подкрепа на всеки, който е решил да поеме по пътя на стартирането на свой бранд", споделя г-жа Мила Захариева, собственик на La Cara Mi Exclusive.

Стартира организация в подкрепа на модниа бизнес

Стартира организация в подкрепа на модниа бизнес

Най-важната част в организацията на Академията е нейният екип. Екипът на IFC-Academy е създаден от високо квалифицирани дизайнери и конструктор моделиери под ръководството на Николай Пачев, творчески директор на академията. Той стартира своя професионален път като редактор на модно списание и за кратък период от време израства като арт директор на водещи медии. По-късно се насочва към дизайна и се превръща в едно от най-разпознаваемите имена в сферата на модния и интериорния дизайн. Започва да преподава мода и стайлинг на студенти и е арт директор на ALL U Re, които предлагат аутфити от прет-а-порте делукс, Седмица на модата в Париж, Лондон и Ню Йорк. Николай Пачев е собственик на компания, чиято дейност е свързана с багренето на естествени материи, което е водещ моден тренд в световен мащаб.

Инж. Милена Кузманова е част от обучителния екипа на IFC-Academy и преподава на курсистите процеса на моделирането и конструирането на облекла. Завършила е „Техникум по облекло“ в град Пловдив, а след това завършва магистратура в „Технически Университет – София“ – специалност „Текстилна техника и технологии“. Има 17 години стаж в български модни къщи. Била е дизайнер на модна къща „Марийка“ – Асеновград и е носител на ,,Златна игла“. В настоящия момент работи като конструктор моделиер и организатор производство в модния бранд Cliche.

Татяна Арнаут е художник, моден дизайнер и мениджър производство. Нейните инсталации, стайлинги и костюми са представяни на художествени изложби и модни ревюта. Разработва основна част от колекциите на базирания в Берлин лейбъл Leon Emanuel Blank, които се представят на Paris Fashion Week.

Боряна Вътова – моден дизайнер, представил над 20 свои модни ревюта по света и у нас. Работата й я отвежда в Германия, САЩ и Нигерия. Тя е показала таланта си в работата с много световни брандове, участвала е в международни конкурси и инициативи. Работила е като дизайнер и в телевизионни сериали.

Стартира организация в подкрепа на модниа бизнес

Стартира организация в подкрепа на модниа бизнес

Кирил Александров е концептуален и рекламен фотограф, специализиран в работата със знаменитости. Негови клиенти са изтъкнати личности от българския шоубизнес. Занимава се с модна фотография, работи по видео и рекламни проекти, и концептуални фотосесии. Печелил е престижни награди за изкуството си в различни форуми – Фотоакадемика, FIAP Биенале за младежка фотография и други.

В интервю за Code Fashion TV председателят на Академията за мода проф. Любомир Стойков заяви: „От името на Академията за мода приветствам новата инициатива на г-жа Мила Захариева, учредител и председател на International Fashion Connection Academy, и желая от все сърце да бъдат постигнати всички цели, които тя и нейният прекрасен екип са си поставили, в т.ч. да сплотяват хората, да вдъхновяват модните творци, да ги окуражават, да ги образоват и да им помагат успешно да се изявяват!“.

Стартира организация в подкрепа на модниа бизнес

Стартира организация в подкрепа на модниа бизнес

ВИДЕО: СТАРТИРА INTERNATIONAL FASHION CONNECTION АКАДЕМИЯ

Снимки:

1. – 2. Г-жа Мила Захариева – учредител и председател на International Fashion Connection.
3. Николай Пачев – творчески директор на IFC-Academy.
4.  Боряна Вътова, Татяна Арнаут, Николай Пачев и инж. Милена Кузманова (от ляво надясно).
5. Боряна Вътова – моден дизайнер и Татяна Арнаут – художник.
6. Кирил Александров – концептуален и рекламен фотограф.
7. Г-жа Мила Захариева и проф. Любомир Стойков.
8. Екипът на IFC-Academy.

Фото: © Кирил Александров: 1
Фото: © Хайлайф: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Тагове: Брой 118

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео