Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

КАК СПОРТЪТ ИЗЛЕЗЕ ОТ СЪБЛЕКАЛНЯТА И ОТИДЕ НА ПОДИУМА

от FLM
22.09.2015
Време за четене: 1 мин.
3524
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Спортното облекло все повече влияе на модата. Сливането на спортното с формалното се превръща в тенденция. Мъжете търсят дрехи, с които да тичат от среща на среща – всичко, което се търси е комфорт и подвижност. Помислете си за случай, в който е трябвало да тичате в костюм, за да хванете полет и ще разберете за какво става дума. Спортификацията може да се види дори в марки като Hermès и Givenchy, които са синоними на лукс. Навлизането на спортните части това желанието на клиентите за по-високо качество спортни продукти на модния пазар. Влиянието на неформалното облекло все повече и повече се забелязва при дизайнерите на висшата мода.

Всичко започва през ерата на 20-те година на изминалия век, когато Рене Лакост решава да промени възприетото официално облекло в тениса (включващо вратовръзка и панталони) като облече нещо по – олекотено и подходящо за нуждите на спорта. Така се ражда тениската от тип „поло“ – адаптирана от поло облекло и направена от памучно пике, с яка, която може да се повдига, за да предпази врата от горещото слънце и носеща емблематичното лого с крокодил (какъвто е прякорът на Рене Лакост). По-късно, Ралф Лорен подема полото и го превръща в елитистки символ чрез своята марка „Поло Ралф Лорен“ през 1972. Играта „поло“ вдъхновява Лорен със своята елегантност и старомодното чувство на английски аристократизъм, която излъчва. Постепенно фланелката с емблемата на играчът, който размахва чук в ръка се превръща в основна част от гардероба на един мъж.

Като дългогодишен спонсор на Отвореното първенство по тенис (от 2005), за което можете да прочетете повече в уебсайта на Betfair Лорен произведоха специално издание екип, който е снабден с втори вътрешен слой, способен да анализира данни като честота на дишане, пулс, ниво на енергия и други. Екипът бе пуснат на пазара през това лято.

Спортният дух е завладял и Джорджо Армани, който наред с класическата дизайнерска продукция от високо качество е изградил и звезден контингент от спортни дизайни като част от своя бранд. Есенно-зимната колекция на Емпорио Армани бе представена насред лазерно дефиле и включваше ски екипировки от спортната марка ЕА7. Самият Армани определя колекцията си като технически и функционално застъпена в духа на марката Емпорио Армани.

Спортният свят винаги е повлиявал модата, а тенденциите в момента говорят, че това тепърва ще се усеща все повече и повече през 21-ви век. В крайна сметка винаги е имало хармония между мъжеството в спорта и мъжкото облекло, а кое е по-подходящ символ на мъжеството от образа на спортист ?

Тагове: Брой 79

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео