Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

LAVAZZA ПРЕДСТАВЯ СТРАТЕГИЯ СИ ЗА УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ НА РОЛАН ГАРОС

от FLM
06.06.2023
Време за четене: 1 мин.
877
A A
LAVAZZA ПРЕДСТАВЯ СТРАТЕГИЯ СИ ЗА УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ НА РОЛАН ГАРОС
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* В главната роля е La Reserva de ¡Tierra! Cuba – първата напълно проследима смес в серията

Lavazza Group, една от водещите компании на кафе сцената в света и официално кафе на Ролан Гарос, избра престижния френски турнир, за да представи своята визия за растеж и най-новите си резултати в посока устойчивост.

Вдъхновяващата атмосфера, осигурена от Големия шлем на Франция, с който Lavazza споделя ценности като стремеж към високи постижения, иновации и ангажимент за устойчивост от 2015 г. насам, отново е стратегическа платформа за споделяне на кафе изживявания и представяне на най-значимите продукти и проекти на Групата.

„Днес, за девета година, се завръщаме на този престижен турнир във Франция, която продължава да бъде един от най-важните пазари на Групата“, каза новият Председател на Групата Джузепе Лаваца. „Продължаваме процеса на интернационализация, който за малко повече от десетилетие доведе до удвояване на продажбите на компанията, като 70% от приходите сега идват от чужбина, и нарастващ фокус върху икономическата, социалната и екологичната устойчивост.“

Групата отчете отлични резултати през 2022 г. с ръст на приходите от 17,6% в сравнение с 2021 г., благодарение на ефективна стратегия за интернационализация, в която Франция е водеща с нови придобивания, и непрекъснат поток от иновации, отразяващи интегрирането на ESG критериите в бизнес модела на компанията.

LAVAZZA И УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ НА РОЛАН ГАРОС: НАЙ-НОВИТЕ ЕКОЛОГИЧНИ И СОЦИАЛНИ РЕЗУЛТАТИ ОТ ДОКЛАДА ЗА УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ ЗА 2022 Г.

•           98% от кафето, произведено от Групата, се произвежда с възобновяема енергия;
•           25 милиона евро са инвестирани в посока на устойчиво опаковане до 2022 г.;
•           66% от опаковките, използвани от цялото продуктово портфолио на Групата, вече могат да се рециклират, като целта е 100% до 2025 г. в съответствие с нашата Пътна карта за устойчиво опаковане;
•           над 89% от отпадъците, генерирани от производствените предприятия, се оползотворяват и рециклират;
•           97% от растителните отпадъци от преработката на кафе в италианските заводи се превръщат в торове.

С формирането на Фондация Lavazza през 2004 г., Групата започна да дава структура на своя ангажимент към социална, екологична и икономическа устойчивост, която започна с подкрепа за общности, произвеждащи кафе чрез измерими проекти (33 към момента), които облагодетелстват повече от 180 000 производители на кафе в 21 държави на три континента. Чрез сътрудничество с участници от местната общност, Фондацията има за цел да подобри добивите и качеството на производството на кафе, да насърчи предприемачеството сред производителите и да подобри условията им на живот, като в същото време оценява труда на жените и интегрира новите поколения.

В Куба през 2018 г. Lavazza Group стартира програма за устойчиво развитие чрез фондация Lavazza в сътрудничество с кубинското Министерство на земеделието, GAF (Grupo Empresarial Agroforestal) и AICEC Torino (Agenzia di Interscambio Culturale ed Economico con Cuba) с две цели. Първо, за съживяване на отглеждането на кафе в страната, което беше драстично съкратено от експлоатацията и обезлесяването в края на 19-ти и началото на 20-ти век, като по този начин допринесе за текущата програма за повторно залесяване. Второто е да се възстанови качеството на кубинското зелено кафе до нивата на превъзходство, които са го направили световноизвестно, като по този начин се създаде споделена стойност по веригата, като се започне с подобрения на социално-икономическите условия на местните общности на производители на кафе и със специален фокус върху жените и младите хора.

„Това е един от най-важните проекти, които Фондация Lavazza е предприела от създаването си през 2004 г. Благодарение на изключителните усилия и колективния ангажимент на много участници, програмата успя да възобнови, започвайки от нула, един от най-старите центрове за производство на качествено кафе. Инициативата има за цел да съживи кубинското производство, което беше изчезнало преди много години, но остана легендарна утопия в съзнанието на онези, които го познаваха, като нас – компания в бизнеса с кафе повече от 125 години“, заключи Джузепе Лаваца.

Тази програма за устойчиво развитие доведе до формирането на кубинска икономическа асоциация в подкрепа на структурното развитие във веригата за производство на кафе, така че една индустрия, която беше в латентно състояние през последните години, да може да реализира пълния си потенциал. Това е и произходът на новата La Reserva De ¡Tierra! Куба, който съдържа зърна, отглеждани от 170 фермери в провинциите Сантяго и Гранма, които Фондацията е включила в проекта. Историята на това кафе е напълно проследима в интерес на прозрачността, като е гарантирана от интегрирана блокчейн технология, която също така дава на потребителите достъп до изчерпателна информация за веригата на доставки и продукта, от плантацията до чашата.
Синергичната работа на Lavazza Group с местните власти, участващи в дейностите на Фондацията, доведе до комбинация, която се грижи за фермерите, насърчава ролята на жените и младите хора и помага на околната среда по отношение на опазването на горите и споделянето на добри земеделски практики. Всичко това подобрява качеството на кафето и социално-икономическите условия на общностите, произвеждащи кафе.

В заключение, в сложен екологичен и социален контекст като този на Куба, технологичните иновации също играят ключова роля в подпомагането на фермерите да се справят с въздействието на изменението на климата върху особено уязвима култура като кафето. Благодарение на технологичните системи, въведени като част от проекта на Фондацията, в момента има постоянен мониторинг на условията в насажденията – от температурата на въздуха до натрупването на дъждовна вода и от скоростта и посоката на вятъра до влажността на почвата, като по този начин помага на фермерите бързо да използват най-подходящите техники, за да запазят производството на кафе.

Снимки:

1. – 2. Джузепе Лаваца – председател на групата „Лаваца“.

Фото: © Lavazza

Тагове: Брой 123

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео