„Л’Ореал” подписа споразумение за придобиването на бразилската компания „Ниели Козметикос”. Основана през 1981 г. от Даниел Фонсека де Хесус, тя е най-голямата независима компания, която произвежда продукти за боядисване и грижа за косата в Бразилия – един от най-големите световни пазари за бои и продукти за коса.
С годишни приходи от 140 милиона евро през 2013 г., „Ниели Козметикос” притежава две основни марки: Cor & Ton – бои за коса, и Niely Gold – шампоани и продукти за коса. Предлагани на достъпни цени и имащи добри продажби сред представителите на средната класа в страната, продуктите на компанията са широко разпространени сред търговци на едро и дребно, в супермаркети, аптеки и парфюмерии.
Даниел Фонсека де Хесус, основателят на „Ниели Груп”, казва: „За нас е удоволствие да се присъединим към „Л’Ореал”. Убедени сме, че това ще позволи на клиентите на Cor & Ton и Niely Gold да почерпят от опита на козметичната марка в научните изследвания и иновациите. Това също е чудесна възможност за нашите служители да продължат приключението на „Ниели” в света на една от водещите компании за красота.“ Даниел Фонсека де Хесус ще се присъедини към отдел „Стратегическо развитие“ на Л’Ореал Бразилия като вицепрезидент.
„Придобиването на „Ниели Козметикос” е стратегически ход за „Л’Ореал” в Латинска Америка и Бразилия – едни от най-големите пазари в света за бои и продукти за косата, където потребителите имат традиции в грижата за красотата и високи очаквания за продуктите“, сподели Фредерик Розе, изпълнителен вицепрезидент на „Л’Ореал” за Северна и Южна Америка.
Дидиер Тиссеранд, президент на „Л’Ореал” Бразилия, добави: „С радост приветстваме присъединяването на „Ниели” към семейството на „Л’Ореал груп”. „Ниели” има отлична позиция и висока сегментация сред растящата средна класа в Бразилия и със сигурност ще допълва успешно продуктите от дивизията потребителски продукти“.
Снимка:
1. Логото на „Л’Ореал”
Фото и източник: © L’Oreal