Кадър от рекламния спот
на “Луи Вюитон”.
Фото: Архив “Louis Vuitton”
Модният гигант за луксозни стоки “Луи Вюитон” предприе необичаен маркетингов ход. Модната къща обяви, че за първи път в своята история ще лансира рекламна кампания по телевизията. Спотът ще трае 90 секунди и ще се излъчва във Франция, Испания, Индия и Япония. Кампанията ще стартира на 15 февруари по кабелните и сателитните телевизионни канали, както и в кината. В кадрите са включени обикновени хора редом до знаменитости като Катрин Деньов, Андре Агаси и Михаил Горбачов.
На практика телевизионната реклама е доста скъпа и повечето луксозни марки (особено европейските концерни) избягват да планират подобни разходи в бюджетите си. Изключение прави “Шанел”. Марката лансира преди три години рекламен спот на парфюма “Шанел No 5” с участието на актрисата Никол Кидман. Тази кампания е струвала на модната къща 30 милиона долара.
Идеята на рекламния спот е да опише същността и философията на марката “Луи Вюитон”, а не на нейните продукти. Според iht.com чанта на бранда се появява едва накрая на спота, придружена от надпис: “Накъде ще те поведе животът ти?”