„Клиник” е обявена за една от десетте глобални марки в категорията “Top Risers” на тазгодишния доклад BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands. Докладът е дело на влиятелната фирма в областта на маркетинговите проучвания Millward Brown.
„Клиник” се нарежда редом до марки като „Фейсбук”, „Старбъкс”, „МастърКард”, „Ралф Лорен” и „Ермес”. Докладът отчита 43% увеличение на стойността на марката през последната година. “Успехът на „Клиник” до голяма степен се дължи на нашата мисия да предлагаме иновации навсякъде, където можем,” коментира Лин Грий, глобален президент на марката. През последните няколко години марката развива технологиите и внедрява иновативни решения, за да засили привлекателността си.
В седмото си издание докладът BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands демонстрира ролята на най-мощните брандове като двигатели за развитието на нови бизнеси и като подкрепа в трудни временa. Докладът BrandZ™ е единственото проучване, което отчита какво мислят хората за марките, които купуват. Изводите в него се базират и на анализи на финансовите данни, на присъствието на различни пазари, на аналитични доклади и оценки на риска.
Снимка:
1. Мястото и процентното съотношение на „Клиник” спрямо другите глобални марки на пазара.
Фото: © Clinique
Източник: © Clinique