Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

МОДНАТА ИНДУСТРИЯ В ПОМОЩ НА КРИЗАТА С КОРОНАВИРУСА

от FLM
05.04.2020
Време за четене: 1 мин.
2021
A A
МОДНАТА ИНДУСТРИЯ В ПОМОЩ НА КРИЗАТА С КОРОНАВИРУСА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Във връзка с пандемията от коронавирус модни къщи и дизайнери направиха значетелни дарения в помощ на борбата с разпространението на COVID-19. Джорджо Армани дари 1,25 млн. евро на четири болници в Милано и Рим и на Националната агенция за гражданска защита. Главният изпълнителен директор на „Гучи” – Марко Бизари направи лично дарение от 100 хил. евро на болници в италианския регион Емилия-Романя. Донатела Версаче заедно с дъщеря си дариха 200 хил. евро за Института за лечение в болницата „Сан Рафаеле“ в Милано. „Булгари“ дари неопределена сума на изследователски отдел, разположен в Рим, където медицинският екип беше сред първите, които успяха да изолират ДНК на COVID-19. Дарението позволи на отдела да закупи микроскопична система за получаване на изображения, която е на стойност 100 хил. евро. Отново 100 хил. евро е дарил Серджо Роси на болница в Милано и ще дари 100% от печалбите си от онлайн продажби между 14 и 20 март. Братята Доменико на свой ред Долче и Стефано Габана обявиха, че марката им ще подпомага финансово научните изследвания на професори от „Humanitas University” в Италия.

Kering

Значителни дарения направиха в помощ на Китай и големите компании като „Луи Вюитон“, които отделиха 2,2 млн. долара за Обществото на Червения кръст на Китай и се ангажираха да предоставят медицински консумативи. Швейцарският луксозен конгломерат „Ричмънд” (Richemont), който притежава „Картие”, „Клои” и др., е обещал 1,4 млн. долара. Луксозният конгломерат „Керинг” (Kering), който притежава компании като „Гучи”, „Ив Сен Лоран” и „Александър Маккуин” дари 1 млн. долара на Обществото на Червения кръст на Китай. „Хермес” дари 712 хил. долара на фондация „China Soong China Ling” за медицинските специалисти. „Версаче” пък  дари 144 хил. долара на Фондацията на Китайския червен кръст, за да помогне с недостига на страната от медицински консумативи. „Алибаба“ създаде фонд от 1 милиард юани, а „Tencent” – собственик на „WeChat”, дари 300 милиона юани. Дарения направиха и марки като „Лореал”, „Есте Лаудер”, „Шисейдо”, „Сваровски” и др

 

Източници: https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/giorgio-armani-makes-donation-to-fight-coronavirus-in-italy-1203534360/
https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/how-coronavirus-effecting-fashion-industry-trade-shows-stock-prices-1203508244/
https://www.businessinsider.com/luxury-fashion-moguls-donating-to-combat-coronavirus-giorgio-armani-2020-3
Снимка: Kering

Фото: Reuters / https://www.businessinsider.com/luxury-fashion-moguls-donating-to-combat-coronavirus-giorgio-armani-2020-3#gucci-2-million-22-million-4

Тагове: Брой 106

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео