„Прада Груп” обяви, че печалбите й са се увеличили с 0,3 на сто до 627.8 милиона евро през годината в сравнение с миналата. "Въпреки че макроикономическата ситуация остава трудна и еврото пречи на износа, ние сме уверени, че секторът на луксозните стоки ще продължи да расте и че, изправени пред бързо променящите се потребителски вкусове и предпочитания, ще се възползваме от нашето творчество и новаторския капацитет, който ни позволява да интерпретираме, а често и прогнозираме тенденциите на пазара", това каза главният изпълнителен директор на марката и съпруг на Миуча Прада – Патрицио Бертели.
Ръстът на печалба на „Прада” можеше да бъде и по-голям, ако дружеството не беше претърпяло валутни загуби и голямата данъчна тежест, обясни той, тъй като годишните печалби преди облагане с данъци и амортизация са се повишили с девет процента до 1 140 милиарда евро.
Снимка:
1. Модел на „Прада” за сезон есен/зима 2014-2015 г.
Фото: © Indigital
Източник: http://www.vogue.co.uk