Италианската луксозна бижутерска къща Bulgari заяви, че за първото тримесечие на 2011 година продажбите й сa се увеличили с 27.5%, спрямо същия период миналата година, а приходите са 253,8 милиона евро, водени от силното търсене на техните продукти по целия свят и особено в Китай.
"Общото възстановяване на икономическата среда, заедно с изключително конкурентните предложения във всички категории продукти, впечатляващите комуникационни инициативи и непрекъснатото подобряване на търговския опит оказват положително влияние върху оборота”, съобщават служители в Bulgari.
Клонът на компанията в Рим, който скоро ще бъде под чадъра на корпорацията LVMH, съобщи, че продажбата на всички предлагани стоки – бижута, часовници, аксесоари и парфюми е нараснала с над 15%.
Продажбите в Япония също са се увеличили, въпреки продължителното затваряне на магазини след земетресението и вълните цунами, които поразиха страната на 11 март.
Като световен играч в луксозния пазар Bulgari разчита на мрежа от магазини в големи търговски зони, а бутиците на марката по света са 294.
Снимки:
1. Бутик на Bulgari в Милано
Фото: http://www.lifeinitaly.com
2. Бижута на марката Bulgari