LVMH, компанията на Марк Джейкъбс и „Луи Вютон”, регистрира ръст в продажбите си от 19% спрямо първите девет месеца на 2009. Това положително развитие е знак за мнозина, че пазарът на луксозни стоки се съвзема.
Групата отчете приходи от продажби в размер на 12.4 милиарда паунда. Само отделът за модни и кожени изделия обяви печалба от 4.79 милиарда или с 14% по-голяма от тази през изминалата година. "Отличното представяне в деветмесечието подсилва увереността ни за 2010” – споделиха от LVMH. Групата възнамерява да продължи проактивната си стратегия, фокусирана върху иновации и целево географско разширение в повечето обещаващи региони.
Снимки:
1. „Луи Вютон” колекция пролет-лято 2011.
Фото:
http://cdni.condenast.co.uk/320×480/Shows/SS2011/Paris/R-T-W/Louis_Vuitton/00320big_320x480.jpg