Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

ПРОФЕСИОНАЛНА СРЕДА ЗА ПО-ГЪВКАВ И УСТОЙЧИВ БИЗНЕС

от FLM
03.09.2009
Време за четене: 1 мин.
4229
A A
ПРОФЕСИОНАЛНА СРЕДА ЗА ПО-ГЪВКАВ И УСТОЙЧИВ БИЗНЕС
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Балканско изложение за облекло и текстил BGate 2009

Каква ще бъде “модата в модата” при нетипичната финансова и икономическа конюнктура в страната ни и света, кризата и излизането от нея – ще бъде ли бързо като “бързата мода” от последните години, или шивашката индустрия ще се придържа към традиции, конкурентни предимства и наложени с времето модели? Това са бегли щрихи на въпроси, вълнуващи производители, търговци, дизайнери, моделиери и хиляди заети в шивашката и текстилната индустрия.

Запазването на конкурентоспособността на родната шивашка промишленост при тежката пазарна ситуация е задача за всички от бранша. Те знаят, че резерви има, и последователно ги търсят. Без съмнение положителен ефект в тази насока има участието в международни изложения, особено по примера на “класическото” за бранша Балканско изложение за облекло и текстил BGate. За седми пореден път то ще се проведе от 17 до 19 септември т.г. в Интер Експо Център – София.

Авторитетната бизнес-към-бизнес инициатива е отворена за участието на професионалисти за производство, услуги и търговия с текстилни стоки и облекло и за всяка компания, която търси път за консолидация, позиции в съвременните клъстерни структури (национални и регионални) и тясно сътрудничество с балканските текстилни индустрии.

Участниците имат шанс да представят своята продукция пред потенциални контрагенти – търговски об екти на едро и дребно, вносители, производители, агенти и дизайнери. Ще бъдат демонстрирани и възможностите на поддоставчиците – модерни тъкани, аксесоари, конкурентни услуги.

Профилът на изложителите включва фирми, които предлагат облекла като готови изделия, компании, които имат капацитет за работа с материали на клиентите си, производители на текстил и аксесоари, доставчици на машини и оборудване, както и фирми от сферата на услугите – CAD/CAM, дизайнери, конструктори и посреднически агенции. За тях и техните гости и посетители е предвидена Общотекстилна конференция с участието на специалисти от България, Турция, Македония и Индия.

Балканско изложение за облекло и текстил BGate 2009

Обичайно през септември модният свят оживява, засилват се очакванията за изненади и новости на подиумите. Стил, тенденции, цветове, материи, детайли – очарованието от всяко решение проличава най-добре, когато го видим “на живо”. По традиция BGate има своята зона за модно шоу – ревю, на което участници в изложението радват гости и посетители с модните си концепции и колекции. Чакани с интерес и аплодирани с възхита – така бяха приети облеклата на МАРКАМ ФЕШЪН и на ВИЕМА, марката ETERE на Вени Стил и НИЯ и ДОРАДО на Ен-Ди, модна линия LARA VILL от палитрата на фирма АНТОАН ВИЛЛ и много други на ревюто през 2008 г.

И тази година организаторите на BGate – Българската асоциация на производителите и износителите на облекло и текстил /БАПИОТ/ и Агенция Булгарреклама имат амбицията да провокират интереса на креативните хора от бранша към сцената и те да представят по време на изложението своите актуални модни концепции и творчески постижения.

Тагове: Брой 26

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео