Американският гигант Ралф Лорен пусна проекция на свои артикули в 4D формат. Информацията е част от проучване зад Океана, което изследва компютърните умения на 49 светновно известни модни бранда. Според направеното проучване, лидерите в бизнеса се възползват с интерес от новите технологии и са сред първите, които взимат участие в маркетингови инициативи. Докато дигиталният любимец „Бърбъри” е на първо място в класацията, слабо е представянето на топ брандове като „Прада” и „Ермес”. Те не успяват да останат в крак с иновациите и са изпреварени от марки като “Gifted” през 2009 г. до “Challenged” през 2011 г.
Цялото проучване на L2 може да бъде видяно тук: http://l2thinktank.com.
Снимка:
Част от проучването на L2
Фото: http://l2thinktank.com