„Прада” счупи рекордите си по продажби, удвоявайки нетната си печалба за 2010 година. Цифрата е нарастнала от 88.4 млн. евро за 2009 г. на 221.2 млн. евро за миналата. Марката има силна индрустриална структура и е готова да се възползва от най-добрите възможности, предлагани от всеки пазар. Главният изпълнителен директор на бранда – Патрицио Бертели сподели, че са прекарали последните години в опити да развият повече търговията си на дребно и както се вижда, от това е имало полза. На азиатския пазар е бил бумът на стоките, където от 104 магазина на „Прада” там, продажбите се увеличават с 63 на сто. Приходите в Европа и САЩ нарастват съответно с 20 и 29,5 на сто.
По същото време и друга модна къща обяви нарастване на приходите си. Продажбите на „Версаче” са скочили с 9,1 на сто от 2009 г. в сравнение с 2010 година.
Снимка:
Модел на „Прада” от колекция есен/зима 2011 г.