По време на Националната бюти и СПА конференция в рамките на Arena ProfessionalЯна Матеева от Lidera Group сподели данни от европейско изследване на Френския институт Collin-Resultime, направено за периода 2008-2012 година. Те показват постоянен спад в продажбите в козметичния бранш – продукти, услугите и терапии. Тотално от 2008 г. досега спадът възлиза на около 32%, което е един изключително висок процент и според нея се дължи на психологическия момент във време на криза – редовните клиенти са станали по-нередовни, а нередовните почти не посещават центровете. Ето какво казва тя: „Тук не става дума за фалити, а по-скоро за пропуснати възможности – това е един изключително динамично развиващ се сектор, базиран на нови технологии и за него винаги ще има клиенти. Една от причините за този спад е недобрата консултация в салона. Професионалистите трябва да могат не просто да обслужат клиента за конкретна процедура, а да му предложат цялостно решение на индивидуалните му проблеми.“
Снимка:
- Част от младите специалисти в бюти индустрията.
Фото: Arena Professional
Източник: Arena Professional