Кадър от кампанията “Томи Хилфигер за Нешънъл Джеографик”
Фото: www.tommy.com
Модната къща “Томи Хилфигер”, която е собственост на “Апакс Партнърс Уърлдуайд”, вече е една от петте европейски компании, която отложи подписването на оферта след срива на пазара през последния месец. Според Хилфигер марката вероятно ще продаде част от дяловете си в Амстердам, но “веднага след като положението на пазара се подобри”. “Апакс” купиха марката “Томи Хилфигер” през 2006 година за 1.6 милиарда долара. Нейната основна задача в момента е да развие присъствието на модната къща и в Европа, след като постигна такава популярност сред тийнейджърите в Америка.
“Понякога е много по-трудно да продадеш дяловете на една модна къща, отколкото нейните дрехи”, коментира Армандо Бранчини – вице-президент на базираната в Милано и специализирана в продажбата на луксозни стоки консултантска къща “Интеркорпорейт”.
От страна на модната къща изявлението пред iht.com по случая гласи следното: “Томи Хилфигер” е един силен и добре организиран бизнес и той се държи добре на пазара през последните две години включително и през последните няколко месеца на икономически несгоди”.