Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

„ВАЛЕНТИНО” С НОВ СОБСТВЕНИК

от FLM
17.07.2012
Време за четене: 1 мин.
3589
A A
„ВАЛЕНТИНО” С НОВ СОБСТВЕНИК
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Модната марка „Валентино” е продадена на голямата инвестиционна компания Mayhoola за неуточнена сума. „Валентино винаги е била марка с уникална креативност и безспорен авторитет. Ние сме впечатлени от работата на творческите директори Мария Грация и Пиерпаоло Пичиоли и от управленския екип, ръководен от Стефано Саси. Нашата мисия е да създадем дългосрочен план за управление, като марката се експлоатира в пълния си потенциал”, коментира говорителят на новия собственик.

От своя страна изпълнителният директор на марката Стефано Саси обяви: „Много сме доволни от това развитие. През последните няколко години, въпреки колебания в луксозните пазари, компанията е работила с голям интензитет и остава фокусирана върху максимизиране на потенциала на марката „Валентино””

Снимка:

1. Модел от есенно-зимната колекция на „Валентино” за 2012-2013 г.

Фото: http://www.vogue.co.uk/

Източник: http://www.vogue.co.uk/

Тагове: Брой 58

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео